• سه‌شنبه / ۴ تیر ۱۳۹۲ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92040402320
  • منبع : مطبوعات

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردو برای شرکت در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردو برای شرکت در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر

در آستانه برگزاری ویژه مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد فاجعۀ هفتم تیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، از ملت بزرگ ایران اسلامی برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

در آستانه برگزاری ویژه مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد فاجعۀ هفتم تیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، از ملت بزرگ ایران اسلامی برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است :

دگربار عاشورای حسینی این بار در تهران سال 1360 تکرار شد و عطر دل‌انگیز کربلای حسینی فضای میهن عزیزمان را مالامال از شور و شوق خون‌خواهی حسین‌بن علی «علیه‌السلام» نمود و جان‌های سوخته عاشقان را که، در فراق یار در ناله و فغان بودند، آتش زد.

آری بار دیگر قتلگاه کربلایی در سرچشمه تهران ، متجلی گشت و سرچشمه به بزرگی و عظمت داغ کربلا قد کشید. آن شب سیاه و تاریک در ظلمتکده‌ی شب ، آبستن حادثه‌ای دلخراش و خونین بود که تا سالیان سال داغ گرانش بر دل شقایق‌های عاشق و اقاقی‌های سوخته سنگینی می‌کند.

آری؛ آن شب، انفجار بغض کینه و عداوت دشمنان کوردل نظام اسلامی بود و انتشار مظلومیت تنیده شده در حقانیت شهید مظلوم بهشتی و یاران صدیق و باوفایش در آسمانِ نیلگون ، رنگ شهادت گرفت و هیچ فریاد رسایی به عظمت آن انفجار مهیب و دلخراش نمی‌توانست مظلومیت سید شهدای انقلاب اسلامی و جریان اصیل خط سرخ انقلاب را همانند موجی عظیم و خروشان در سراسر گیتی و پهنه پهناور عالم منتشر کرده و "نقابِ نفاق" و تزویر و التقاط را از چهره‌ی کریه‌المنظر منافقین کوردل و مزدوران ترسو که، در پَسِ سیمایی به ظاهر فریبنده و زیبا مخفی شده بودند، بر دارد و التقاطیون کژاندیش را رسوای همیشه تاریخ و ابدیت نمایند.

واقعه 7 تیر ؛ سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر بهشتی ، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب ، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

به گزارش ایسنا در پایان این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای این فاجعه و گرامیداشت پیام ، یاد و خاطره آن عزیزان از عموم ملت شهیدپرور ایران دعوت می کند تا به منظور تجلیل از مقام بلند مرتبه و رفیع شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای هفتم تیر و تجدید پیمان با آنان در ویژه مراسم و آئین‌های بزرگداشت که ، در سراسر کشور و به صورت ویژه در تهران (در مشهد شهیدان) برگزار می شود حضوری انقلابی یابند .

این ویژه مراسم در تهران به مدت سه شب از چهارشنبه پنجم تیر لغایت جمعه هفتم‌تیر ماه ، هر شب همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و سخنرانی یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام و بیان خاطرات آن فاجعه از زبان راویان ، شاهدان عینی و جانبازان زنده هفتم‌تیر و نیز سایر برنامه های - فرهنگی هنری، انتشاراتی وبرپایی موزۀ آثار شهدا در مقتل شهیدان واقع در (پایین‌تر از میدان بهارستان تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچۀ شهید صیرفی‌پور، ساختمان یادمان شهدای هفتم‌تیر) و با حضور مقامات کشوری ، لشکری و شخصیت‌های سیاسی، فکری، فرهنگی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و عموم مردم عزیز و شریف ایران اسلامی برگزار خواهدشد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha