• چهارشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92040502495
  • خبرنگار : 90089

در گفت‌وگو با ایسنا

علیخانی: خانواده‌های شهدای هفتم تیر به ملاقات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمدند

علیخانی: خانواده‌های شهدای هفتم تیر به ملاقات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمدند

مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از ملاقات جمع کثیری از خانواده‌های شهدای هفتم تیر و نماینده دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در روز گذشته (سه‌شنبه) با هاشمی رفسنجانی خبر داد.

مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از ملاقات جمع کثیری از خانواده‌های شهدای هفتم تیر و نماینده دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در روز گذشته (سه‌شنبه) با هاشمی رفسنجانی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به دیدارهای روز گذشته رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی یک سال اخیر همچون سنوات گذشته ملاقات‌هایی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی گروه‌ها، جریان‌ها‌، جمعیت‌ها و تشکل‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی از جمله خانواده‌های شهدا انجام شده است.

وی افزود: درخواست ملاقات در ایام ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری و پس از ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شدت افزایش یافت به طوری که دفتر ایشان با حجم زیادی از درخواست‌های ملاقات روبه‌رو بود پس از انتخابات نیز درخواست‌های مختلف از سوی افراد و شخصیت‌های سیاسی و غیرسیاسی از جمله گروه‌های مختلفی از شهرستانهای مختلف کشور از جمله شهرستان قم به درخواست طبقات مختلف اجتماعی به ویژه روحانیون و فرهنگیان مطرح شد.

مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خانواده‌های شهدای هفتم تیر روز گذشته (سه‌شنبه) به رسم هر ساله با ایشان ملاقات داشتند. البته این ملاقات از نظر جمعیت خانواده‌های حاضر در جلسه و مباحث مطرح شده پربارتر از سال‌های گذشته بود. در این جلسه یکی از فرزندان شهید دکتر بهشتی در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد؛ علاوه بر ایشان سایر خانواده‌های شهدا از برخی بی‌مهری‌های روا داشته شده به خانواده شهدا و جانبازان هفتم تیر به ویژه طی سال‌های اخیر گلایه‌مند بودند.

علیخانی با اشاره به دیگر دیدار رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام در روز گذشته گفت: آقای اکبر اعلمی نماینده دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی نیز جز افرادی بود که روز گذشته به ملاقات رییس مجمع تشخیص مصلحت آمد که بنده هم در این جلسه حضور داشتم. آقای اعلمی درباره مسائل سیاسی و اجتماعی روز و انتخابات مطالبی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در میان گذاشت که برخی پیشنهادات ایشان مورد توجه رییس مجمع تشخیص مصلحت قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha