• شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۲ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 92071308410
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده سمنان:

آمریکایی‌ها سرنوشت خود را به سرنوشت اسرائیل گره زده‌اند

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: اوباما ادعا می‌کند گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است، او باید بداند که گزینه جهاد و شهادت ملت غیور ایران اسلامی، بالاتر از گزینه نظامی آنها قرار دارد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: اوباما ادعا می‌کند گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است، او باید بداند که گزینه جهاد و شهادت ملت غیور ایران اسلامی، بالاتر از گزینه نظامی آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سمنان ،علیرضا خسروی در جمع مردم مهدیشهر، گفت: آمریکا به این فکر نکرده است که چگونه می خواهد با مردمی که جان خود را کف دست گرفته اند بجنگد؟ اگر آمریکا گزینه نظامی را روی میز دارد، ملت غیور ایران اسلامی نیز در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهیدان، گزینه جهاد و شهادت را در دست دارند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها سرنوشت خود را به سرنوشت اسرائیل گره زده‌اند، این موضوع در گفته‌های آنها مشهود است و رئیس جمهور آمریکا در ملاقات و گفت‌وگوی اخیرش با نتانیاهو برای اینکه به تعهد خود یعنی حفظ امنیت اسرائیل عمل کند، حرف از گزینه نظامی علیه ایران را به زبان می‌آورد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه همچنین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور در هفته گذشته، گفت: آقای روحانی در این دیدار در خصوص برنامه های سفر به نیویورک و ملاقات‌هایی که با مقامات و روسای کشورهای مختلف داشتند، صحبت کردند.

خسروی افزود: دکتر روحانی در خصوص مواضع جمهوری اسلامی ایران در نیویورک نیز گفتند که در سفر به آمریکا از مواضع و حق مسلم مردم ایران در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای نیز دفاع کردیم.

وی همچنین رفع مشکلات اقتصادی و شناسایی گلوگاه‌های اقتصادی را از اولویت‌های کاری دولت روحانی عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اولویت دولت برای رفع موانع و مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال، مانند کالاهای اساسی و دارو در کشور ذخیره سازی شده است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه همچنین از پیگیری‌های لازم برای کارخانه سیمان مهدیشهر، بیمارستان مهدیشهر، راه اندازی پارک علم و فناوری مهدیشهر، راه اندازی دانشکده روانشناسی مهدیشهر، رفع مشکل قطعی گاز، بررسی موضوع گردشگری مهدیشهر و اختصاص مبلغ 37 میلیارد تومان برای احداث سد فینسک خبر داد.

خسروی افزود: بحث راه، آب و اشتغال از اولویت های شهرستان مهدیشهر در حال پیگیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha