• یکشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92081207462

تیم ملی تنیس روی میز امشب عازم لهستان می‌شود

تیم ملی تنیس روی میز امشب عازم لهستان می‌شود

تیم ملی تنیس روی میز ایران پس از آخرین تمرین خود امروز برای حضور در دو تور حرفه ای ایران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد و پس از شرکت در رقابت های لهستان عازم آلمان خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز ایران پس از آخرین تمرین خود امروز برای حضور در دو تور حرفه ای ایران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد و پس از شرکت در رقابت های لهستان عازم آلمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم ملی تنیس روی میز در حالی با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری نیا به لهستان اعزام می شود که قرار است پوریا عمرانی هم خود را به تور حرفه ای آلمان برساند.

براین اساس احمد جعفری پور، برای آمادگی بیشتر ملی پوشان اعزامی، میعاد لطفی، متین لطف اله نسبی، آرمان حاجی ، واحد مالمیری، حامد باشت ، عارف احمدی فر، مهران احدی و امین میر الماسی را به اردوی تیم ملی فراخواند هر چند پیش از این هم ابراهیم علیدخت سرمربی سابق تیم ملی نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، حمیدرضا طاهر خانی، میدیا لطف الله نسبی، امین میر الماسی، میعاد لطفی، سروش امیری نیا و واحد مالمیری را به اردو دعوت کرده بود.

در اردویی تیم ملی که از 8 آبان در آکادمی پینگ پنگ برگزار شد، مهران احدی با تاخیر و عارف احمدی فر با تاخیر یک روزه خود را به تمرینات رساندند که احدی اعلام کرد از دعوت خود به تیم ملی بی خبر بوده و به همین دلیل نتوانسته خود را به موقع به آکادمی برساند و احمدی فر نیز پس از یک روز با سرمربی تیم ملی تماس داشته و عنوان کرده که به دلیل مشکل شخصی نمی توانسته به تیم ملی بیاید اما مشکلش برطرف شده و پس از کسب اجازه خود را به تیم ملی رسانده بود. تنها متین لطف الله نسبی ملی پوش غایب این اردو بود که سرمربی تیم ملی عنوان کرد طی تماسی که خانواده او داشته اند اعلام شده لطف الله نسبی مریض است به همین دلیل فدراسیون منتظرمدارک پزشکی این بازیکن است.

اما واحد مالمیری که از روز اول در اردوی تیم ملی حضور داشت به دلیل آسیب دیدگی با اجازه سرمربی اردو را ترک کرد.

آخرین روز تمرین ملی پوشان در شرایطی به پایان رسید که جزء جعفری پور، سرمربی تیم ملی، محمد زارع پور رییس فدراسیون هم در آکادمی پینگ پنگ حضور داشت .

تیم ملی پینگ پنگ ایران امروز برای حضور در دو تور حرفه ای ایران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha