• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93082010125
  • خبرنگار : 71518

پس از شکایت علی دایی صورت گرفت

انتقال مایلی کهن به زندان اوین+عکس

مایلی کهن

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برای گذراندن دوران حبس تعزیری خود به زندان اوین منتقل شد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برای گذراندن دوران حبس تعزیری خود به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش ایسنا، محمد مایلی کهن که به دلیل مصاحبه‌هایی علیه علی دایی به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، امروز خود را به اجرای احکام قوه قضاییه معرفی کرد و پس از حضور در کلانتری ارگ برای گذراندن دوران حبس به زندان اوین منتقل شد.

نادر فریادشیران با تایید این خبر به ایسنا، گفت: صبح امروز آقای مایلی‌کهن برای اجرای حکم دادگاه به دایره اجرای احکام قوه قضاییه و سپس کلانتری ارگ رفت و پس از آن به زندان اوین منتقل شد.

او گفت: محمد خاکپور نیز مایلی‌کهن را همراهی می‌کرد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۴:۴۱

اقاي دايي متاسفم براتون با اين کارتون بيش از پيش منفور شديد اقاي مايلي کهن حق استادي بر گرن شما داشتو حتي اگه زير گوشتونم ميزد حق نداشتيد سرتونو بالا بياريد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۰۴

حالا چي به علي دايي مي رسه ؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۱۵

بنظرم لج بازي خوب نيست بايد بزرگان وساطت کنند . خودم به شخصه طرفدار هيچکودومشون نيستم ولي حيفه شخصيت هاي ملي رفتار کودکانه داشته باشند.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۱۵

بنظرم لج بازي خوب نيست بايد بزرگان وساطت کنند. خودم به شخصه طرفدار هيچکدومشون نيستم ولي حيفه شخصيت هاي ملي رفتار کودکانه داشته باشند.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۴۵

آقاي دايي واقعا متاسفم كه بايد بگويم يك نفر مثل شما پرسپوليسي است كه البته عمرا تو پرسپوليسي باشي.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۴۵

به نظرم که حقش بيشتر از 4 ماه حبسه به خاطر دخالت ايجاد حاشيه هاي متعدد در جامعه فوتبال و تخريب چهره هاي ماندگار ورزش ايران.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۶:۵۰

دايي منفورترين شخصيت فوتبال شد با اين کارش

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۶:۵۰

اينکه يه عده بيان و هجوم ببرن به دايي اصلا منتقي نيس ايا زماني که مايلي کهن به دايي تهمت ميزد کسي اومد جلو؟؟ فکر نکنم همه کسايي که انتقاد ميکنن مثه دايي ميتونسد صبر داشته باشند و حق دايي بود ، ايا عدم رضايت بي حرمتي است؟ مگر استاد حق دارد به شاگرد تهمت بزند؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۷:۰۶

همه بايد بدانيم که احساساتي نشده و هر چي به دهانم بيآيد ، نگوئيم .

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۷:۵۲

شما درست ميگيد و بايد آقاي دايي وقتي رفتگران را بدبخت خواند چند ماهي ميرفت زندان

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۱۳

دايي يه زماني انواع و اقسام تهمت ها رو به علي پروين زد اما سلطان يكبار هم ازش شكايت نكرد. دايي بااين كار يه ركورد ديگه هم زد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۱۴

بايد به اون دستبند افتخار کني,بايد افتخار کني که تو دادگاه اين دنيا پيروز نشدي که اگه ميشدي جاي تعجب داشت!!! و اينو بدون که اگه اون دنيايي باشه,تو پيروز اون دادگاهي چون هيچ چيز از چشم خدا پنهان نيست... من ميدونم که اگه يه مرد تو اين فوتبال باشه اون شمايي آقاي مايلي کهن... و درود بر شرف محمد خاکپور و فرياد شيران که تا آخرين لحظه پشتتو خالي نکردند...ممنون باورت دارم

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۲۰

از علي دايي بيشتر از اين انتظار نيست ....

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۲۴

خيلي خوشحال شدم. همين اقا بود دنبال احمدي نژاد تو نمايشگاه مي دويد تا سرمربي تيم ملي شود حالا به همه تهمت مي زند و خود را پاک و معصوم مي داند. دمت گرم دايي

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۲۶

خدا باعث و باني به زندان رفتن اين پيشکسوت فوتبال را نبخشد...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۳۴

همه چيز به کنار... اين ماموره خجالت نکشيده که دستبند زده؟؟ نميخواد در بره که!! متهم با متهم فرق داره... همه رو که نبايد دستبند زد

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۳۹

عبرتي بشه براي ديگران که همينطوري با آبروي کسي بازي نکنن ..

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۴۴

اقاي دايي اسطوره ملي نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۴۶

انسان وقتي حرفي را بايد به زبان بياورد که بتواند ثابت کند و الا ميشود تهمت . چطور اون موقع که همه براش به به و چه چه ميکردن جلودار زبانش نميشد نميدانم چرا بعضيها از مايلي کهن طرفداري بي اساس ميکنن .

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۴۸

يعني دوستان استاد ميتونه تهمت و افترا بزنه? ايشونم به استاداشم مثل الله وردي و شرفي تهمت زده و براش كوچك و بزرگ نداره

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۵۲

منطقي نيس

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۹:۰۲

چقدر دايي.... خيلي زشته واقعا! به کجا داريم مي ريم؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۲۱:۱۹

يعني هيچکس به آقاي مايلي کهن نميگويد که يک ذره اين زبانش را شيرين تر کند

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۲۲:۴۴

واقعا تاسف بايد خورد به کسي که تنها به فکر منافع خود هستند. اقاي دايي کافي است که مردم تو را فراموش کنند.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۲۳:۱۰

من فوتبالي نيستم ولي اينکه دادگاه حکم داده بايد مسئله رو با دقت بيشتري ديد. يک مشکلي که ما در ايران داريم حرف نامربوط زدن هزينه ندارد. بايد به سمتي رفت که نخبگان به خصوص سياسي در قبال سخنانشان پاسخگو باشند و هزينه سحنان نابه جاي خود را پرداخت کنند. خدا به آقايان دايي و مايلي کهن صبر بدهد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۲۳:۴۰

خدا رو شكر هنوز دادگاه‌هاي ما پارتي بازي نشده و هنوز سالم هست و وقتي راي به نفع دايي صادر كرده بمعني اينه كه مايلي كهن مقصر بوده. راستي كاش با فوتباليستايي كه كارت سربازي هم جعل كردن هم همين برخورد ميشد. اصلا ماجراي دايي و مايلي كهن اهميتي نداره كه اينقدر بزرگش كنن، بره زندان تا ديگه بدونه قانون با كسي شوخي نداره، بنظرم الان مهم مسئله كارتهاي جعليه كه داره علنا ماست‌مالي و بيعدالتي ميشه. اينايي هم كه كارت جعل كردن اول بايد برن دادگاه حكم براشون صادر بشه و بعدشم مثل يه آدم معمولي برن سربازي ...

avatar