• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93082010152

دستور پیگیری آزادی مایلی‌کهن از سوی وزیر ورزش

گودرزي

وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری آزادی محمد مایلی کهن را به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان داد.

وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری آزادی محمد مایلی کهن را به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان داد.

مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، با اعلام این خبر گفت: پس از این که حکم محمد مایلی کهن اجرا و وی به زندان اوین منتقل شد، دکتر گودرزی به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد پیگیر وضعیت آقای مایلی کهن باشند و مقدمات آزادی او را فراهم کنند.

ناظمی گفت: ایجاد چنین فضاهایی در ورزش، بداخلاقی‌ها و شکستن حرمت‌ها را ترویج می‌دهد. به زندان رفتن معلمان و مربیان و یا به دادگاه کشیده شدن آنها چهره‌های ورزشی را خدشه‌دار می‌کند و به نفع ورزش کشور نیست.

وی گفت: برای دکتر گودرزی مسائل فرهنگی و رعایت مسائل اخلاقی و منش‌های پهلوانی در اولویت قرار دارد و برای جلوگیری از گسترش این مسائل در ورزش واکنش نشان دادند.

ناظمی درباره شکایت وزیر ورزش و جوانان از علی دایی به ایسنا گفت: وزارت ورزش و جوانان تا روشن شدن تکلیف این پرونده‌ شکایتش را پیگیری خواهد کرد و مطمئنا هدف وزیر ورزش و جوانان جلوگیری از یکسری بداخلاقی‌ها و حرمت شکنی‌های متداول در ورزش است. قطعا وزارت ورزش و جوانان حرمت همه قهرمانان، ورزشکاران و مربیان خود را داشته و اجازه نمی‌دهد که چهره ورزش کشور در نزد مردم زشت جلوه کند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۲۶

بنظرم اقاي مايلي كهن فقط به ادما تهمت ميزنن و اين كارشون چهره ورزشو خراب كرده هنوز يادمون نرفته تهمت به دايي و قلعه نويي و كيروش ايشون با همه مشكل دارن و شايد رفتن به زندان براي فكر كردن به كارهاي ناشايستشون بد هم نباه

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۳۷

ايا مدير بايرن مونيخ بخاطر تخلف به زندان محكوم نشد .خب اقاي مايلي كهنم بخاطر چندسال تهمت به اهالي فوتبال از جمله مرحوم حجازي و قلعه نويي و دايي و شرفي و عابديني و... به زندان ميره و اينهمه جاروجنجال ميدونم براي چيه چون ما تو مملكتمون وزيرومعاون وزيرشم بخاطر تخلف زنداني كرديم مايلي كهن كه جايخود داره

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۳۸

ببخشيد چي شد؟ چطور واسه زندان رفتن مايلي کهن وزير فرمودند که اين فضاها به نفع ورزش و در نهايت کل کشور نيست!؟ اونوقت واسه شکايت خودش از علي دايي فرمودند که : به خاطر جلو گيري از بوجود آمدن بعضي فضاها و بداخلاقي ها است؟!؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۵:۵۴

آقاي دکتر، براي ترويج فرهنگ پهلواني به جاي تشويق بد اخلاق ها، لطفا پيگيري بقرماييد که خانم غنچه قوامي آزاد شوند. اگر توهيني نباشه...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۶:۰۵

پس جناب وزير ميدونن که دادگاهي کردن معلمان و مديران کار شايسته اي نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۶:۱۲

يه حسي بهم ميگه اگه شکايت به ضرر علي دايي تموم بشه وزير کشور از انتقال وي به زندان جلوگيري ميکنه! (منش پهلواني) حالا فرض کن قضيه برعکس بشه و وزارت ورزش بره زندان! چه شود؟!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۶:۳۱

واقعاً جالبه. وزير محترم از بي اخلاق حمايت مي كنه . حالا ديگه واسم ثابت شد كه وزير مخالف دايي و باعث بركناري ايشان بودند.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۶:۳۹

همه در برابر قانون يکي اند آقاي وزير

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۷:۱۲

خود وزير به عنوان شخص اول ورزش کشور از آقاي گل جهان شکايت ميکنه اونوقت از شکايت آقاي گل جهان از فردي که دايما بدنبال حاشيه است شکايت ميکند، گله گي ميکند؟؟!!! ما که نفهميديم جريان چيه!!

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۷:۵۷

دايي به همه اهانت ميكنه پس چرا خودش آزاده اين آقا به رفتگران محترم انگ بدبختبي ميزنه ...

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۳۰

سلام. همه بايد به قانون احترام بگذاريم. ايشان بالاتر از مدير عامل باشگاه بايرمونيخ نيست که الان به دليل فرار مالياتي در زندان هستند.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۳۶

مگر اصل بر تفکيک قوا نيست؟ وزارت ورزش به چه مجوزي در کار قوه قضاييه دخالت ميکند؟ البته من 100% مخالف حرکت علي دايي نسبت به استاد خويش هستم ولي بايد از اقدامات فراقانوني اجتناب کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۴۳

دم وزير ورزش گرم. افرين امثال علي دايي را بايد ادب کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۸-۲۰ ۱۸:۵۲

وزير عزيز، اگه مي خواهي يهو محبوبيتت رو به صفر برسوني، از اين جور مصاحبه ها بکن و از علي دايي شکايت کن! فکر نکنم کار شما جالب باشه، آقاي مايلي کهن خودش رعايت هنجارها را نمي کنه و به نظرم آقاي دايي حق داشته اند از فردي که علناً در مجامع عمومي توهين مي کند و افترا مي زند شکايت کنند.