• دوشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94012408452

مهدی زمانی: سال 94 برای دوومیدانی مهم است اما رییس نداریم

مهدی زمانی: سال 94 برای دوومیدانی مهم است اما رییس نداریم

دونده 400 متر تیم ملی دوومیدانی گفت: با توجه به مسابقات پیش‌رو سال 94 برای دوومیدانی ایران بسیار مهم است، اما متاسفانه در مهم‌ترین و حساس‌ترین شرایط رییس نداریم.

دونده 400 متر تیم ملی دوومیدانی گفت: با توجه به مسابقات پیش‌رو سال 94 برای دوومیدانی ایران بسیار مهم است، اما متاسفانه در مهم‌ترین و حساس‌ترین شرایط رییس نداریم.

مهدی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در مرحله لیگ جهانی "الماس" اظهار کرد: این سهمیه به دوی 400 متر ایران تعلق گرفت. با توجه به نتایج و رکوردهای سال‌های گذشته من فدراسیون تصمیم گرفت من به عنوان نماینده دوومیدانی ایران در ماده 400 متر به اولین مرحله لیگ الماس در دوحه بروم. این فرصت بسیار خوبی برای من و البته دوومیدانی ایران است که با رقبای قدرتمند و تراز اول جهان مسابقه بدهم.

زمانی ادامه داد: تمام تلاش من این است که در دوحه زنگ تفریح نباشم و هدف ابتدایی من ارتقای رکورد ملی 400 متر ایران است و امیدوارم بهترین نتیجه‌ را به دست بیاورم. در کل برنامه اصلی امسال من شکستن رکورد ایران و کسب ورودی مسابقات جهانی و المپیک است.

دونده 400 متر ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا، تصریح کرد: تقریبا 50 روز تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده است و من برای کسب مدال به این رقابت‌ها می‌روم. در بازی‌های آسیایی هم می توانستیم مدال بیاوریم، اما بدشانسی و اتفاقات اجازه نداد که مدال را به دست بیاوریم. با توجه به این که سطح مسابقات قهرمانی آسیا پایین تر از بازی‌های آسیایی است به همین دلیل شانس کسب مدال من بیشتر است و راحت‌تر می توانم مدال بیاورم.

او با تاکید بر این که کار برای کسب سهمیه المپیک دشوار است، گفت: با توجه به این که ورودی‌های A و B را برداشته‌اند کار ما برای کسب سهمیه المپیک سخت شده است، اما این دلیل نمی‌شود که تلاشی برای این کار انجام ندهیم.

زمانی در ادامه افزود: تورنمنت‌هایی که قبل از مسابقات جهانی برگزار می‌شود فرصت خوبی برای تمام ملی‌پوشان است. لیگ الماس، جایزه بزرگ آسیایی و دانشجویان جهان از سری رقابت‌هایی است که می‌تواند آمادگی خوبی را برای کسب ورودی المپیک و قهرمانی جهان به دست بیاوریم.

او همچنین درباره اردوها تیم ملی دوومیدانی، اظهار کرد: اردوی مشخصی در حال حاضر برگزار نمی‌شود و وضعیت دوومیدانی هم که مشخص نیست و به نوعی فدراسیون روی هواست. قطعا با حضور سرپرست فدراسیون و شرایط سر و سامان می‌گیرد و به آینده امیدوارتر می‌شویم. با این حال ما کار و تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم.

دونده 400 متر ایران درباره تغییر و تحولات فدراسیون دوومیدانی خاطر نشان کرد: قطعا این شرایط به ضرر دوومیدانی است. هر چه زودتر فدراسیون سر و سامان بگیرد بهتر است. همه فکر می‌کنند امسال برای دوومیدانی خیلی مهم نیست در حالی که سال 94 سال حیاتی برای دوومیدانی ایران است. مسابقات مهم پیش روی ماست، اما متاسفانه رییس نداریم. همه ما فکر می‌کردیم و موافق بودیم که آقای داوری تا قهرمانی آسیا در فدراسیون بمانند. هر شخصی هم که به فدراسیون بیاید مدت‌ها طول می کشد که با کارها آشنا شود.

او در پایان گفت: تغییر و تحولات و شخصی که جایگزین آقای داوری می‌شود، مهم نیست. مهم این است که شخصی که می‌آید بتواند برای دوومیدانی و ورزشکارانش کاری انجام بدهد. درآمدزایی لازم را انجام بدهد و قدم مثبتی را برای این رشته بردارد و مدیریت صحیح باعث می‌شود ورزشکار با خیال راحت تمرین کند.

انتها‌ی‌ پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha