• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95090905259
  • خبرنگار : 30054

توضیح و عذرخواهی ایرانسل در پی مشکلات در شبکه دیتا

توضیح و عذرخواهی ایرانسل در پی مشکلات در شبکه دیتا

در پی مشکل به وجود آمده در شبکه دیتای ایرانسل، این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن توضیح این مشکل، از مشترکان خود عذرخواهی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو اطلاعیه روز گذشته، به اطلاع مشترکان عزیز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند که از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز یکشنبه هفتم آذرماه ١٣٩٥ طی یک عملیات بروزرسانی شبکه، اشکالی در یکی از سامانه‌های اینترنت همراه شبکه ایرانسل رخ داد که به سبب آن، حدود یک چهارم مشترکانی که در آن زمان از اینترنت استفاده می‌کردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.

این اشکال با اقدام فوری کارشناسان شرکت ایرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبکه دیتا به حالت عادی بازگشت.

ایرانسل از آن دسته از مشترکان عزیزی که در خلال این مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اینترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.

روابط عمومی ایرانسل»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha