• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 95102616156
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس دیوان عالی ایالت بلوچستان پاکستان:

سیاست دولت پاکستان مقابله با تروریست‌ها و اقدامات تروریستی است

سیاست دولت پاکستان مقابله با تروریست‌ها و اقدامات تروریستی است

رئیس دیوان عالی ایالت بلوچستان پاکستان با تاکید بر مخالفت دولت پاکستان با اقدامات خرابکارانه و تروریستی، گفت: سیاست دولت پاکستان مقابله با تروریست‌ها و اقدامات تروریستی است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان محمدنور مسکانزی در نشست مسئولان عالی قضایی سیستان و بلوچستان و هیئت عالی قضایی ایالت بلوچستان پاکستان در زاهدان افزود: برخورد جدی با اقدامات تروریستی در دستور کار دستگاه قضایی پاکستان است و در زمینه دستگیری عاملان اقدامات تروریستی در ایران که به پاکستان ورود می‌کنند، آمادگی همکاری مشترک جهت دستگیری وجود دارد.

وی بیان کرد: این آمادگی وجود دارد در صورتی که افرادی پس از انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی به خاک پاکستان ورود کنند، در زمینه دستگیری آنها با مشارکت ایران اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان امنیت خوبی را در مرز مشترک میان این استان و ایالت بلوچستان پاکستان برقرار کرده، آمادگی این ایالت را برای همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های قضایی و حقوقی با سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

مسکانزی افزود: افزایش سفرهای بین دو کشور و آشنایی بیشتر با سیستم قضایی دو کشور می‌تواند موجب توسعه تعاملات و همکاری‌ها در این زمینه شود.

وی افزود: اقدامات تروریستی مردم پاکستان را هم گرفتار کرده و سالانه افراد زیادی در کشور ما قربانی تروریسم می‌شوند و باید برای مقابله با تروریسم چاره جدی اندیشید.

مسکانزی گفت: ایران و پاکستان از سالیان دور با یکدیگر روابط خوبی داشته‌اند و امروز هم اندک مجرمانی که از هر یک از طرفین در کشور دیگر وجود دارد نمی‌توانند روابط میان دو کشور را تخریب کنند.

رئیس دیوان عالی ایالت بلوچستان پاکستان با اشاره به فعالیت مطلوب کنسول ایران در پاکستان، خاطرنشان کرد: کنسول ایران در پاکستان ارتباط خوبی با مقامات پاکستان دارد و در پیگیری امور ایرانیان مستقر در خاک پاکستان بسیار متعهد و فعال عمل می‌کند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha