• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 95102918619
  • خبرنگار : 71516

رائد صلاح: پیشنهاد دیدار با نتانیاهو را رد کردم/ مساله قدس قابل مذاکره نیست

رائد صلاح: پیشنهاد دیدار با نتانیاهو را رد کردم/ مساله قدس قابل مذاکره نیست

رئیس جنبش اسلامی فلسطین اعلام کرد که در طول حبس پیشنهاد دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را رد کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، رائد صلاح، رئیس جنبس اسلامی فلسطین که به تازگی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده است، در مراسمی در شهر ام الفحم گفت: من در زمان بازداشتم پیشنهاد سازمان اطلاعات اسرائیل برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و وزرای دیگر را رد کردم؛ چراکه به هیچ کدام از آن‌ها اعتماد ندارم و مذاکره درباره قدس را قبول نمی‌کنم.

وی گفت: من به اسرائیلی‌ها و سازمان اطلاعاتشان گفتم که قدس مورد بحث و مذاکره قرار نمی‌گیرد؛ چراکه والاتر و مقدس تر از این است که بتوان بر سر آن مذاکره کرد.

رائد صلاح گفت: بازداشت بر نیرو و پایبندی من به آرمان‌های فلسطین و در رأس آن قدس افزود. قبل از بازداشت می‌گفتیم که روح و جانمان را فدای مسجد الاقصی می‌کنیم و بعد از بازداشت نیز همچنان این شعار جاویدان را سر می‌دهیم.بیشترین چیزی که اسرائیلی‌ها بر آن متمرکز می‌شوند شعاری است که من آن را سر می‌دهم و آن این است که مسجد الاقصی در خطر قرار دارد.

وی در پیامش به اشغالگران گفت: هرچه سیاست‌هایتان را ادامه دهید باز هم ثبات و پایداری ما از بین نخواهد رفت و همواره آرمان‌هایمان را حفظ خواهیم کرد.

رائد صلاح در ادامه عنوان داشت در دوره حبس بیش از ۸۰ جلد کتاب خوانده و ۴ جلد کتاب تالیف کرده و ۲۳ قصیده سروده است که موضوع یکی از کتاهای وی درباره زندگی در سلول انفرادی و موضوع قصایدش مسجد الاقصی و قدس و بازداشت شدگان فلسطینی و غیره است.

وی گفت رژیم صهیونیستی وی را عمدا و با هدف حمله تندروهای یهودی به وی آزاد کرده و راننده خودروی حامل وی از زندان پس از آزادی با علم به این که وی شخصیتی معروف است او را در یکی از محله‌هایی پیاده کرده که به حملات تندروهای یهودی به فلسطینیان معروف است.

شیخ رائد الصلاح پس از ۹ ماه حبس به اتهامات ساختگی "تحریک برای خشونت" آزاد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha