• شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96040301467
  • خبرنگار : 30054

اما و اگرهای فیلترشدن بزرگترین وب‌سایت رزرو هتل در کشور

اما و اگرهای فیلترشدن بزرگترین وب‌سایت رزرو هتل در کشور

مدیر بازاریابی سایت جاباما با اشاره به وجود خلا قانونی در کسب‌وکارهای اینترنتی گفت: پس از گذشت سه روز از فیلترشدن وب‌سایت جاباما به عنوان بزرگ‌ترین سایت رزرو آنلاین هتل در کشور، از علت این اقدام بی‌خبر هستیم.

توحید علی‌اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا، گفت: درآستانه فصل پرسفر تابستان، عصر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه وب‌سایت جاباما(jabama.ir ) فیلتر شد.

وی افزود: با توجه به فعالیت کاملا قانونی و اخذ همه مجوزهای لازم از سوی آژانس سفرهای علی بابا، دلیل این امر برای مجموعه مشخص نیست و نظر به شروع فیلترینگ از عصر روز چهارشنبه و تعطیلات آخر هفته، از نهادها و مراجع مختلف درحال پیگیری موضوع و رفع فیلتر هستیم.

علی‌اشرفی به مجوزهای این وب‌سایت اشاره و بیان کرد: نماد الکترونیک ۲ ستاره از مرکز توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت، نشان ملی رسانه‌های دیجیتال، مجوز بند "الف" و" ب" از سازمان هواپیمایی کشور، مجوز آژانس‌ مسافرتی و دامنه ملی IR بخشی از استانداردهای لازم برای فعالیت قانونی و رسمی این وب‌سایت هستند.

مدیر بازاریابی سایت جاباما به سازمان‌های مرتبط با این مجموعه اشاره کرد و گفت: وب‌سایت جاباما با نهادهای دولتی مختلفی همچون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و همچنین نهاد کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط است و از سوی هیچ نهاد خاصی به جز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت نشده است.

وی همچنین بیان کرد: فیلترینگ وب‌سایت جاباما، تنها فیلترکردن یک وب‌سایت نیست بلکه به حدود ۳۰۰ نفر نیروی انسانی ضربه می‌زند، در سرمایه‌گذاری ما ایجاد اختلال می‌کند و تاثیر منفی بر روند استفاده از توان دانش و نگه‌داشتن نخبگان در داخل کشور دارد.

علی‌اشرفی با توضیح اینکه وب‌سایت جاباما به رونق گردشگری کمک کرده است، افزود: در حال حاضر در کسب‌وکار اینترنتی خلا قانونی احساس می‌شود و ما به رفع این خلا امیدوار هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha