• شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 96090401702
  • خبرنگار : 71571

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا:

کلید سوالات آزمون وکالت 96 در اسرع وقت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد

کلید سوالات آزمون وکالت 96 در اسرع وقت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با بیان اینکه تلاش‌مان بر این است که کلید سوالات آزمون وکالت سال 96 در اسرع وقت در اختیار داوطلبان قرار گیرد، گفت: همچنین سعی بر آن است که حداکثر تا دو ماه آینده نتیجه آزمون مشخص شود.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سعی بر آن است که حداکثر تا دو ماه پس از آزمون نتیجه آزمون وکالت سال 96 مشخص شود، گفت: البته این بازه زمانی نه در اختیار کانون‌های وکلاست و نه در اختیار سازمان سنجش بلکه مربوط به بررسی سهمیه‌ها مانند سهمیه ایثارگری و ... است که باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون اعتراضی به سوالات و ماهیت آزمون وکالت که در روز گذشته برگزار شد، بدست ما نرسیده است، بیان کرد: داوطلبان اگر به ماهیت آزمون و سوالات ایرادی وارد می‌دانند آن را برای اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری بفرستند.

کشاورز افزود: در مورد اعتراض به نتیجه آزمون نیز طبیعتا پس از اعلام نتایج، اگر اعتراضی بود ظرف مدت پنج روز طبق شرایط می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در خصوص اتخاذ تصمیم برای اعلام تاریخ برگزاری آزمون داوطلبان استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: حداقل تا قبل از 29 آذر ماه امکان اعلام تاریخ برگزاری توسط سازمان سنجش امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان گفت: به موجب پیگیری‌هایی که از کانون‌های وکلا داشتیم آزمون روز گذشته خوشبختانه بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۴ ۲۳:۵۳

سلام سوالات شفاف نبودن وچرا از روابط مستاجر گذشته که کاربردندارند سوال طرح ولی به نیازها ی روز توجه نمیشود سوالات چندگزینه ای بود

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۱۴:۳۱

با عرض سلام اگه کد سری سوال رو داخل پاسخنامه نزده باشی چه اتفاقی میافته؟

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۷ ۱۸:۳۱

سلام باتوجه به شماره داوطلبی روی پاسخنامه مشخص میکنن

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۰۵ ۲۱:۵۷

سلام متاسفانه آزمون وکالت خیلی سخت بود مدنی و بخصوص تجارت

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۲ ۰۰:۴۷

سلام کف قبولی معدل ازمون مرکز ۹۶ چنده؟

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۳ ۱۵:۱۴

سلام . با توجه به برگزاری آزمون وکالت 96 همانطور که استحضار دارند یکی از مواردی که مورد اعتراض و شکوائیه است ، طولانی بودن صورت مسئله و عنوان سوالات بود که با عنایت به زمان مورد نظر برای هرسوال ، زمان لازم از شرکت کنندگان گرفته بود و اکثریت دانشجویان به این مورد مهم معترض بودن ، لذا امیدواریم از طراحان خبره و منصف دعوت به همکاری گردد تا بدین طریق غیرمنصفانه آزمون برگزار نگردیده و حقی از کسی ضایع نگردد.

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۹ ۱۳:۲۹

سلام من هم با شما موافقم حالا کی جواب میدن

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۴ ۱۱:۲۵

در اسرع وقت ،،،در اسرع وقت،،،،یعنی چه؟ یکی نیست ازایشون بپرسه که تاریخ دقیق تعیین کنن،،،اصلا نگرانی بچه های مردم معلومه واستون مهم نیست،،،،متاسفم،،،،خدا خودش شاهده،،،،به خدا واگذار میکنیم

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۵ ۱۲:۰۷

متاسفانه ازمون وکالت ۹۶ غیر استاندارد و سخت بود و احتمالا طرح این سوالات توسط کسانی صورت می گیرد که از نظر علمی جایگاه خوبی ندارن.چرا که بسیاری از سوالات پاسخ صحیحی نداشتند!!!!

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۷ ۱۱:۰۸

سلام.چرا کلیدآزمون رو اعلام نمیکنن

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۳ ۱۳:۵۳

آقاي كشاورز تقويم شما با تقويم فرق دارد ايا؟؟چجوري شما حساب ميكنيد ؟؟دقيقا ٢ روز شما به منزله ٢هفته ماست يا ٢ ماه ما؟؟؟تا كي بايد منتظر بمونيم ؟؟شما درك نميكنيد استرس هاي شب و روز مارو؟؟لطفا يا حرفي نزنيد يا دقيق اعلام كنيد

avatar
۱۳۹۶-۰۹-۲۸ ۱۲:۱۸

سلام چرا واقعا كليد سوالات اعلام نميشه؟ اين كار سختي هست ايا؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۰۱ ۰۸:۲۶

البته که کار سختیه با توجه به سولاتی که در آزمون وکالت96 طرح شده واقعا جواب دادن به سوالات کار سختیه چون واقعا سوالات ابهام داشت وغیر استاندارد

avatar
۱۳۹۶-۱۰-۰۵ ۱۳:۲۹

به نظر دکتر کاتوزیان ایفای دین واقعه حقوقی است اما در کلید سوالات عمل حقوقی گزینه صحیح معرفی شده است در صورتی که اکثر علما حقوق آن را واقعه حقوقی می دانند