• شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96092513783
  • خبرنگار : 30054

رونمایی از نسخه ۲ نرم‌افزار ERP «تیم‌یار»

رونمایی از نسخه ۲ نرم‌افزار ERP «تیم‌یار»

ERP «تیم‌یار» محصول دانش‌بنیان شرکت سافت‌سیستم در سال ۱۳۹۴، به‌عنوان نسل جدیدی از نرم‌افزارهای یکپارچه مدیریت سازمانی معرفی شد. این نرم‌افزار با کارایی، امنیت، سرعت و انعطاف‌پذیری بالا به‌صورت یکپارچه و تحت وب اداره می‌شود و می‌تواند کلیه نیازهای کسب‌وکار صاحبان حرفه‌های کوچک تا تشکیلات بزرگ را برآورده کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning) که به اختصار ERP نامیده می‌شوند، تمامی داده‌ها و فرآیندهای سازمان را در قالب یک سیستم واحد گردآوری کرده و با ایجاد یکپارچگی بین آنها در درون واحدهای سازمانی، در نهایت موجب بهبود عملکرد سازمان می‌شوند.

امروزه به دلایلی مانند: یکپارچگی سیستم و داده‌ها و مدیریت حجم عظیم داده‌ها، امنیت بالا، امکان استفاده از به‌روش‌ها (best practices) در ماژول‌های کاربردی، مدیریت دورکاری، امکان ارتباط با سایت، هوش تجاری (BI)، ارائه راهکار برای سازمان‌هایی با پراکندگی جغرافیایی و چندملیتی، کاهش ضریب خطای کاربری، کاهش هزینه‌های عملیات مالی، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، کاهش هزینه‌های نگهداری سوابق، افزایش تعامل در سراسر سازمان، کاهش هزینه‌های انبار، کاهش هزینه‌های سفارش مشتریان، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش فروش و در نهایت رشد و بالندگی سازمان، ایجاد شفافیت در سازمان، افزایش رضایت مشتری و ... . استفاده از سیستم‌هایERP  به‌ویژه در بین شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به نرم‌افزارهای متعدد دارند، رواج پیدا کرده است.

نرم‌افزار یکپارچه تیم‌یار ضمن دارابودن قابلیت‌های فوق، تنها ERP ایرانی است که با رویکرد OS (سیستم عامل) طراحی و تولید شده است. این نرم‌افزار کاملا تحت وب بوده و هسته آن با زبان برنامه‌نویسی C و ++C نوشته شده که به‌رغم هزینه تولید بالا، توانایی فنی منحصربه‌فردی به تیم‌یار بخشیده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تیم‌یار استفاده از پایگاه داده متن بازFirebird  نسخه۳  است. این پایگاه داده از معدود پایگاه داده‌هایی است که قابلیت تعبیه شدن (Embed) در نرم‌افزار را داراست؛ بدین معنی که نیازی به نصب پایگاه داده به‌صورت مجزا نیست و سرعت آن نیز چند برابر بیشتر از پایگاه داده‌هایی است که به‌صورت مجزا نصب و استفاده می‌شوند. این پایگاه داده نیازی به خرید لایسنس ندارد و با پایگاه داده‌های مطرح تجاری رقابت می‌کند.

قابلیت مهم دیگر تیم‌یارSDK  است. SDK رابط بین ماژول‌های کاربردی با هسته تیم‌یار است و کلیه ماژول‌های کاربردی با استفاده از آن نوشته شده و توسعه می‌یابند. وجودSDK  این امکان را می‌دهد تا مشتریان بنا به نیازهای خود ماژول‌های جدیدی بسازند؛ به همین دلیل، گستره وسیعی از ماژول‌ها برای تیم‌یار وجود دارد که روزبه‌روز نیز بر تعدادشان افزوده می‌شود.

می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل متمایزکننده این نرم‌افزار با نرم‌افزارهای موجود، مستقل بودن و عدم وابستگی آن به نرم‌افزارهای خارجی است.

ERP تیم‌یار دارای دو محصول عمده تحت عنوان «تیم‌یار سرور استاندارد و ادونس» است. در حال حاضر، کاربران از نسخه ۱ تیم‌یار استفاده می‌کنند و پس از رونمایی از نسخه ۲، کاربران وارد محیط کاربری جذاب‌تر با قابلیت‌های بیشتر خواهند شد.

جشن رونمایی از ERP تیم‌یار ۲ با هدف معرفی نسخه دوم «نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار تیم‌یار» به عرصه فناوری اطلاعات کشور، در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مراسم، موسس، اعضای هیات مدیره، مدیران و همه پرسنل شرکت دانش‌بنیان سافت سیستم میزبان جمعی از مسئولان دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، شرکت‌های منتخب مستقر در پارک و چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha