• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 96122212478
  • خبرنگار : 71290

نشست بیت‌المقدس انسجام‌بخش ملت فلسطین

رمضانی: طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی‌رسد

رمضانی: طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی‌رسد

دبیر و جانشین رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین ریاست جمهوری با بیان اینکه طرح ترامپ در مسئله قدس به نتیجه نمی‌رسد، گفت: فلسطینیان اعم از مردم و گروههای مقاومت به هیچ وجه این مسئله را بر نمی تابند و مقاومت و انتفاضه شعله‌ور تر می شود.

 به گزارش ایسنا، صادق رمضانی طی سخنانی در نشست تخصصی «بیت المقدس انسجام بخش ملت فلسطین» اظهار کرد: بیت المقدس نقش محوری در وحدت میان فلسطینیان و جهان اسلام دارد. سالی که گذشت یک سال بحران خیز در حوزه مسئله فلسطین بود و در این سال آمریکا به ریاست جمهوری ترامپ بحث انتقال سفارت به قدس و به رسیمت شناختن آن را مطرح کرد که طبق برنامه می خواهند در اردیبهشت سال 97 ین کار را عملیاتی کنند.

وی خاطر نشان کرد: فلسطینیان اعم از مردم جریانهای سیاسی، گروه های نظامی و مقاومت به هیچ وجه این مسئله را بر نمی‌تابند و مقاومت و انتفاضه شعله‌ور خواهد شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایده خود پشیمان می شوند.

وی با تاکید براینکه طرح ترامپ به نتیجه مطلوب نمی رسد گفت: شکی نیست که شکست‌های پی  در پی رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه خاورمیانه به ویژه در سوریه و از بین رفتن داعش این مسئله را بیش از پیش تقویت کرده است و به نظر می‌رسد آمریکایی ها و صهیونیستها در محاسبات خود به شدت نگران هستند که مبادا حلقه مقاومت به یکدیگر نزدیک شده و پایان آنها را رقم بزند.

وی در پایان اظهار کرد: سایت ZBALFUR که توسط کمیته حمایت از انقلاب فلسطین ریاست جمهوری راه‌اندازی شده، به طور کامل به شناسایی رفتارهای رژیم صهیونیستی،پژوهشها در حوزه فلسطین و ... می پردازد. همچنین وب سایت PCLIBRARY.IR نیز کتابخانه تخصصی دیجیتال این کمیته است که اطلاعات کامل و دقیقی را در حوزه فلسطین عرضه می‌کند. همچنین نقشه جامع فلسطین به سه زبان انگلیسی فارسی وعربی در دست تهیه است که در برگیرنده بسیاری از  رازها و ناگفته های سرزمین فلسطین می باشد که به دلایل مختلف رژیم صهیونیستی سعی در پنهانکاری آن داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha