• چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97042715156
  • خبرنگار : 30054

مرکز پردازش و توزیع مستقیم مدیسه در شهر مشهد افتتاح شد

مرکز پردازش و توزیع مستقیم مدیسه در شهر مشهد افتتاح شد

اگر از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کرده‌باشید حتما با معضل‌های مرتبط با ارسال و توزیع کالا آشنا هستید. این روزها که بازار خریدهای اینترنتی داغ است و اکثر مردم برای فرار از ترافیک و آلودگی ترجیح می‌دهند آنلاین خرید کنند، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که فروشگاه‌های اینترنتی را از یکدیگر متمایز می‌کند، کیفیت خدمات ارسال و توزیع آنها است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی مدیسه، بیشتر خریداران آنلاین اهمیت زیادی برای سرعت ارسال، امکان گزینش زمان ارسال، ارسال مطمئن و بدون آسیب به کالا و خدمات ارسال و بازگشت رایگان قائل هستند. فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در تلاش هستند این گزینه‌ها یا بخشی از آنها را به مشتریان خود ارائه بدهند.

ارسال خریدها و سفارش‌های اینترنتی شاید مساله‌ای نسبتا حل شده در تهران باشد اما واقعیت این است که ساکنان بسیاری ازسایر شهرهای بزرگ و کوچک ایران رضایت زیادی از خدمات ارسال ندارند و گاهی اقلام سفارشی آنها به‌صورت شکسته یا ریخته به‌دستشان می‌رسد و گاهی نیز مدت زمان ارسال بسیار طولانی می‌شود. همچنین اغلب فروشگاه‌ها در همه شهرها خدمات پرداخت در محل را ارائه نمی‌دهند.

فروشگاه اینترنتی مدیسه، یکی از برجسته‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایران اعلام کرد: نه تنها تمام خدمات ذکرشده را ارائه می‌دهد، بلکه در حال افتتاح شعب توزیع مستقیم در شهرهای پرسفارش همچون مشهد، اصفهان، شیراز، رشت و قم است تا بتواند کیفیت توزیع کالاهای خود را در همه شهرهای کوچک‌تر به سطح استاندارد خود برساند. از کاربردی‌ترین خدمات مدیسه به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لباس ایران امکان بازگشت رایگان کالا است.

حامد رضایی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی مدیسه عنوان کرد: یکی از اولین دغدغه‌های مدیسه از ابتدای کار آن در سال ۹۴ ارائه خدمات توزیع و ارسال در سطح متمایزی بود که در هیچ یک از فروشگاه‌های دیگر آنلاین پیدا نشود و هم‌اکنون نیز افتخار آن را داریم که با افتتاح شعبه توزیع مستقیم در مشهد وسایر شهرهای بزرگ، کیفیت توزیع سفارش‌ها را به سطح کاملا مطلوب برسانیم.

پس از افتتاح شعبه پردازش و توزیع مستقیم مدیسه در شهر مشهد که قابلیت تعویض سایز و بازگشت سریع و رایگان کالا را در این شهر ایجاد کرده‌است، امید است به‌زودی سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیز خدمات کامل و ارزنده‌ای را برای مشتریان خود در شهرستان‌ها در نظر بگیرند تا سطح استاندارد این خدمات به‌سرعت بالاتر برود و همه هم‌وطنان بتوانند از امکاناتی که برای شهروندان تهرانی در دسترس است، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha