به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، این پایگاه پنج دستگاه بانکداری الکترونیک VTM، ATM، CRS، GSS و CASHLESS را در خود جا داده است.
دستگاههای مستقر در این پایگاه میتوانند انواع خدمات بانکداری الکترونیک روزمره به علاوه خدمات نوینی چون صدور کارت هدیه، صدور کارت نقدی، نقد کردن چک و پرداخت اقساط تسهیلات را به کاربران ارائه دهند.
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران در مراسم افتتاح این پایگاه با بیان اینکه این بانک همواره در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک پیشقدم بوده است، اظهار کرد: خدمترسانی به کاربران نباید به آنچه امروز موجود است محدود شود، بلکه باید همواره بهروزرسانی شود.
پناهی با اشاره به اینکه روزانه میلیونها نفر در بازار تهران تردد کرده و عملیاتهای مختلف بانکی انجام میدهند، اظهار کرد: شعبه بازار از پرمراجعهترین شعب بانک ملی ایران است و میطلبد که خدمات الکترونیکی و غیرحضوری در آن بیش از پیش توسعه یابد.
به گفته پناهی، نهادینه کردن خدمات بانکداری الکترونیک میتواند علاوه بر تسریع خدمترسانی به مردم، تمرکز نیروی انسانی بر خدمات مشاورهای و توسعهای را بیشتر کرده و در نتیجه بهرهوری را افزایش دهد.
عضو هیاتمدیره بانک ملی ایران در ادامه این مراسم ضمن حضور در شعبه بازار، از بخشهای مختلف آن بازدید و راهکارهایی برای بهبود شیوه خدمترسانی به مشتریان ارائه کرد.
انتهای پیام
نظرات