• یکشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97070100339
  • خبرنگار : 71480

حزب همبستگی ایران اسلامی :

نیروهای نظامی و امنیتی با گروهک‌های تروریستی برخورد قاطع کنند

نیروهای نظامی و امنیتی با گروهک‌های تروریستی برخورد قاطع کنند

حزب همبستگی ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در اهواز و تسلیت به مردم ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، خواستار برخورد سریع و قاطع نیروهای نظامی و امنیتی با عاملان این حادثه و حامیان داخلی و خارجی آنان شد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حمله کور و نفرت انگیز تروریستی در ایام عزای حسینی و در سالروز آغاز دفاع مقدس و به خاک و خون کشیدن هموطنانمان در شهر اهواز به عنوان یکی از نمادهای ماندگار هشت سال پایداری و مقاومت، غمی جانکاه و تالم و تاثری فراوان را موجب شد که زبان از بیان آن قاصر است.

در آستانه سفر دکتر روحانی به نیویورک جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و تبیین مواضع صلح طلبانه  کشورمان و در شرایطی که مردم ایران با چالش های اقتصادی حاصل از تحریم های ظالمانه و برخی سوء تدبیرها دست و پنجه نرم می کنند، نقشه های شوم دشمنان، آرامش و همدلی در ایران زمین را به عنوان قدرت برتر منطقه هدف قرار داده است و در این راه از ریختن خون زنان و کودکان بی گناه نیز ابایی ندارند.

اقدام شرارت بار و ضد انسانی تروریست های  وهابی که منجر به شهادت و مجروح شدن عده ای از نیروهای نظامی و غیرنظامی کشورمان شد بی شک ثمره جهل ، تحجر و ترویج خشونت توسط افراط گرایانی است که مورد حمایت مالی و لجستیکی برخی کشورهای مرتجع منطقه و استکبار جهانی قرار دارند و شرم َآور آنکه برای به عهده گرفتن این رفتار ننگین به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و تروریستی که توسط مزدوران شیطان و در جهت به چالش کشیدن امنیت و اقتدار کشور عزیزمان انجام شد، خواستار برخورد سریع، قاطع و مقتدرانه نیروهای نظامی و امنیتی در مقابله به گروهک‌های تروریستی و به ویژه عقبه و حامیان آنان در جهت تسلای دل خانواده‌های داغدیده و مردم عزادار ایران زمین می‌باشد.


اعضای حزب همبستگی ایران اسلامی با آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه و عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدا و همه آحاد مردم کشورمان و با تاکید مجدد نسبت به حفظ انسجام و وحدت ملی، بررسی دقیق و همه‌جانبه چرایی و چگونگی این اقدام تروریستی را در راستای جلوگیری از تکرار چنین اتفاق دردناکی امری ضروری دانسته و در زمانه حساس کنونی حمایت همه جانبه از دولت و دستگاه دیپلماسی و همچنین نیروهای نظامی کشور را به عنوان دو مولفه اقتدار نظام برای خود امری محتوم قلمداد می‌کند و بی‌صبرانه در انتظار مجازات عاملان داخلی و خارجی حادثه تروریستی اهواز به سر می‌برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha