• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۷ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97080100589
  • خبرنگار : 30054

تجربه خرید از فروشگاه زنبیل

تجربه خرید از فروشگاه زنبیل

یکی از بهترین معیارهایی که بر اساس آن می توان تصمیم به خرید از یک فروشگاه اینترنتی گرفت بررسی تجربه خرید اینترنتی سایر افراد از آن فروشگاه می باشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و امکان نوشتن مقالات یا دیدگاه ها در سایت ها و یا انجمن ها به راحتی می توان تجربیات سایر افراد را بررسی و سپس با آگاهی کامل از نظرات سایر افراد، نسبت به خرید از یک فروشگاه اینترنتی اقدام نمود.

خوشبختانه مدیران فروشگاه اینترنتی زنبیل از همان ابتدای شروع فعالیت، تمرکز خود را بر کسب رضایت مشتریان قرار داده و سعی نمودند اصلی ترین روش توسعه فروش خود را ایجاد تجربه موفق خرید برای مشتریان خود قرار دهند. بر اساس همین استراتژی، در حال حاضر فروشگاه زنبیل از معدود برندهای معتبر کشور است که بخش عمده ای از مشتریان خود را از طریق معرفی دوستان و آشنایان افرادی که تجربه یکبار خرید از این فروشگاه را داشته اند، بدست آورده است.

در حال حاضر فروشگاه زنبیل با شعار "تجربه یه خرید خوب" نشان داده است که تمرکز بر روی رضایت مشتریان تا چه اندازه می تواند مهم و تاثیر گذار باشد. این فروشگاه اینترنتی پروسه مشتری مداری خود را از قبل از خرید مشتریان شروع نموده و پس از خرید نیز کماکان در کنار مشتریان خود می باشد. چتر حمایتی زنبیل به عنوان خدمتی منصر به فرد به مشتریان اطمینان می دهد که تا سالها پس از خرید نیز حمایت های خود را از مشتریان سابق خود خواهد داشت. بر اساس این خدمت چنانچه کالای خریداری شده تا پایان دوره گارانتی دچار هر گونه مشکل و ایرادی گردد، فروشگاه اینترنتی زنبیل، پیگیری های لازم برای مشتری را بصورت کاملا رایگان انجام خواهد داد؛ خدمتی که هیچکدام از فروشگاه های اینترنتی و یا آفلاین نیز ارائه نمی کنند.  

در ادامه تجربیات خرید برخی از مشتریان فروشگاه که در وبلاگ زنبیل آنها را ارائه نموده اند ، ارائه خواهد گردید.

مریم سحابی از زنجان :

من شخصا دوست دارم از تجربه خیلی خوبم از میزان تعهد بالای فروشگاه زنبیل به گارانتیهائی که داده و برخورد بسیار خوب و پیگیر دوستان در خدمات پس از فروش این فروشگاه بگم. من چند وقته مشتری این فروشگاهم و حتی بارها برای خرید تجهیزات مورد نیاز شرکتمون هم از همین فروشگاه استفاده کردم و همیشه راضی بودم. این بار بعد از خرید یکی از کالاها برای شرکت، بعد از نصب دستگاه متوجه شدیم دستگاه مشکل فنی داره و به محض اینکه با زنبیل تماس گرفتیم خیلی سریع پیگیر کارمون شدن و با توجه به گارانتی ۱۰ روز سلامت خرید به بهترین نحو ممکن به این تعهد خودشون عمل کردند و دستگاه رو برامون تعویض کردند و بر خلاف خدمات پس از فروش خود دستگاه که به شدت برخورد غیرمحترمانه و طلبکارانه ای داشتند دوستان زنبیلی بسیار محترمانه و مسئولانه پیگیری نمودند.

محمدامین عابدی از تهران :
من تجربه بارها خرید از زنبیل رو داشتم
و هر بار هم راضی بودم
تو زنبیل، کالاها با مشخصات و تصاویر کامل از جهات مختلف قرار گرفتند و این خودش مزیت بزرگیه.
مزیت بزرگ دیگه زنبیل تضمین اصل بودن کالا هست که واقعیه..و همچنین ارسال سریع کالا حتی به شهرستان .. به نظرم در حال حاضر زنبیل از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتیه

من مدت زیادی تو شهرستان زندگی میکردم و به تنوع کالاهای دیجیتال یا حتی کالاهای دیگه دسترسی نداشتم ولی زنبیل این امکان رو برام فراهم کرد .

مهسا اردکان از یزد :

من اخیرا دو سه تا خرید از زنبیل داشتم
به نسبت فروشگاه های دیگه که هر هفته دارن قیمت ها رو چند صد هزار تومن گرونتر میکنن
قیمت هاش خیلی منصفانه تر بود
فقط تو یک مدل لباسشویی که میخواستم بخرم ۴۰۰ هزار تومن با سایر سایتها اختلاف داشت و قیمتش پایینتر بود

سحر خداپرست از تهران :
من خریدای لوازم خونگی مثل یخچال و فریزر، فر و گاز رو از زنبیل انجام دادم و واقعا راضی بودم . هم قیمت مناسب تر هم تنوع مدل ها و هم ارسال به موقع و بدون اشکال.

شما نیز جهت کسب اولین تجربه موفق در خرید اینترنتی از فروشگاه زنبیل می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه نموده و تجربه خرید از زنبیل را در وبلاگ زنبیل ثبت نمائید، با درج نظرات و دیدگاه های خود و تجربه خریدی که از فروشگاه اینترنتی زنبیل داشته اید، علاوه بر بیان نقطه ضعف های فروشگاه، سعی نمائیم که سطح توقع خود و دوستان خود را از خرید اینترنتی افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha