• سه‌شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97082914642
  • خبرنگار : 30054

دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

دومین نشست تلفنی مدیران بانک رفاه با مشتریان برگزار شد

نشست تلفنی مدیران ناحیه سه بانک رفاه با مشتریان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود در محل مرکز پاسخگویی این بانک برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، ناحیه سه بانک رفاه شامل ۱۵ استان کشور است و در این نشست نادعلی مدیر امور ناحیه سه به همراه مدیران استان‌های آذربایجان‌شرقی و اصفهان و نیز رییس اداره عملیات ارزی این بانک با استقبال گسترده مشتریان از ساعت ۱۰ الی ۱۳ پاسخگوی مسائل و موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان بودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

پیش از این مدیران ناحیه تهران پاسخگوی مشتریان بانک بودند و در برنامه‌های آتی، سایر مدیران حوزه عملیاتی و ستادی بانک رفاه به طور مستقیم و بی‌واسطه با مشتریان گفت و گو می‌کنند.
  گفتنی است ناحیه سه بانک رفاه شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان، مرکزی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، قزوین، کردستان، همدان، لرستان، زنجان، البرز، قم و ایلام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha