• دوشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97091909442
  • خبرنگار : 30054

لزوم استقرار خدمات پس از فروش نوین

لزوم استقرار خدمات پس از فروش نوین

در دنیای رقابتی امروز صنایع و کسب‌وکارها تنها به دنبال تولید یک محصول با کیفیت و ارائه به مشتری نیستند. ارائه خدماتی موثر و مفید به مشتریان نه تنها باعث ارزشمند شدن محصول از دید مشتریان می‌شود، بلکه یکی از علل وفاداری مشتریان نیز می‌باشد. در واقع در اقتصاد جهانی این مشتریان هستند که بقای یک شرکت را رقم می‌زنند و مشتریان اصلی‌ترین دارایی یک شرکت می‌باشند. لذا این امر باعث شده سازمان‌ها از مرحله محصول مداری به سمت مرحله مشتری مداری حرکت کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فراپیام، به عنوان مثال شرکت آئودی در سال ۲۰۰۸ از نظر ارائه خدمات پس از فروش، در میان خودروسازان در جایگاه نوزدهم قرار داشت، اما در چهار سال اخیر، آئودی برای کسب جایگاه نخست با مرسدس بنز و لکسوس در رقابت بوده است.

​این شرکت از سال ۲۰۱۱ برنامه دقیقی برای افزایش سطح خدمات ارائه شده به مشتریان تدوین کرد و استاندارد خدمات ارائه شده به خودروهای یک تا پنج ساله را به نحو قابل‌توجهی افزایش داد. فراخوان تعمیر رایگان برای برخی عیوب احتمالی نیز دیگر عامل موفقیت آئودی در بازار آمریکا عنوان شد و این امر باعث افزایش ۱۰درصدی فروش این شرکت و افزایش مشتریان وفادار این مجموعه شد. 
خدمات پس از فروش  باعث می‌شود ، سازمان‌ها تعهداتی در قبال کالای فروخته شده به مشتری ارائه دهند، که این تعهدات در قالب ضمانت‌نامه‌ها و تعهدات قانونی تعریف می‌شود و مواردی از قبیل زمان، نوع ضمانت‌نامه و نوع تعهد مربوط به کالای ضمانت‌نامه شده در آن جای می‌گیرد. همچنین کنترل ارتباطات با مشتریان که از طرق مختلف از جمله تلفن، پیامک، ایمیل، نمابر را ثبت و  پیگیری مشتریان و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود.

حضور موثر، در بازار پُر تلاطم امروزی نیازمند  تقویت نمایندگان خدمات پس از فروش با قدرت تصمیم‌گیری جهت اصلاح فرآیندهای کسب‌وکار می‌باشد. توجه نرم‌افزار خدمات پس از فروش به مشتریان و شناسایی و تحلیل مسائل آن‌ها و سپس پیگیری و بهبود این شیوه، نه تنها به کسب‌وکارها قدرت شناخت کامل مشتریان را داده بلکه قدرت دریافت بازخورد موثر از جانب مشتریان را برای آن‌ها فراهم می‌کند.
بنابراین واحد خدمات پس از فروش به عنوان تکمیل‌کننده فرآیند فروش و هدایت مشتری به سمت خرید محصولات دیگر، نقشی بسیار مهم و غیرقابل انکار در بقای شرکت‌ها دارند.

شرکت فراپیام با بیش از دو دهه تجربه در ارائه سیستم‌های نوین خدمات پس از فروش، این افتخار را دارد تا سازمان‌ها و شرکت‌ها را در این امر مهم همراهی کند. با ارائه راه حل‌های نرم‌افزاری  در حوزه خدمات پس از فروش و ایجاد مشتریان وفادار به سیستم، برآنیم تا گامی مهم در جهت بهبود وضعیت کسب‌وکار برداریم.

نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام، با سیاست کلی مبتنی بر کارتابل بودن این امکان را فراهم آورده تا هر مجموعه سناریوی خود را در نرم‌افزار بدون کمترین تغیر پیاده کند.این نرم‌افزار شامل پیش فاکتور خدمات، پذیرش مشتریان، ارتباط با مشتریان و بسیاری ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر، همراه و پشتیبان کسب‌وکارهای ایرانی در جهت بهبود این فضا می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با شماره ۸۶۷۴۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha