• سه‌شنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97113016187
  • خبرنگار : 71533

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا:

از ردیف بودجه هر نهاد دولتی و غیردولتی به شرط کولی نگرفتن استقبال می‌کنیم

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا گفت: ما از ردیف بودجه های هر نهادی اعم از دولتی و غیردولتی که احساس کنیم می خواهد مسئولیت اجتماعی اش را انجام دهد و از ما کولی نمی‌گیرد، استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان مسئول  قرارگاه جهادی امام رضا در نشست خبری با اهالی رسانه با بیان اینکه ماهیت قرارگاه امام رضا "مردم نهاد" است، گفت: ما دولتی نیستیم اما با هرجایی می‌توانیم قرارداد ببندیم و فعالیت مشترک انجام دهیم اما من اگر بخواهم از اینکه چه اتفاقاتی در کمپ بهاران می افتد بگویم می ترسم اسرار هویدا شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای دوست دارند معتاد ترک کند، تصریح کرد: ما کار و کاسبی یک عده را مختل کرده بودیم؛ چون بعد از ترک معتاد برای او اشتغال زایی و مهارت افزایی میکردیم و او را به جایی وصل میکردیم که به اعتیاد برنگردد و این باب میل خیلی ها نبود.

مسئول قرارگاه امام رضا تاکید کرد: اتفاقاتی نظیر این زیاد بوده و به طور طبیعی ارتباطات ما در زمان شهرداری آقای قالیباف بیشتر بوده است و الان کمتر شده ولی اینکه ما ردیف بودجه داشته باشیم اصلا چنین خبری نیست.

قاسمیان تاکید کرد: من به دلیل ارتباطم با طیف نخبگان دانشگاه شریف چند میلیارد پول در قرارگاه آورده ام، چون فارغ التحصیل شریف هستم و کماکان با آنان ارتباط دارم. تعداد زیادی نخبه پول ساز هم داریم که سراغ ما می‌آیند و می‌گویند این یک میلیارد را بگیر و اشتغال زایی کن.

وی افزود: بودجه های نظام برای کیست؟ به جای ریخت و پاش، باید بودجه ها را مقصد برسانیم. این کار درست است یا اینکه بودجه باشد و اقدامی نشود؟ ما از افزایش بودجه های هر نهادی اعم از دولتی و غیردولتی که احساس کنیم می خواهد مسئولیت اجتماعی اش را انجام دهد و از ما کولی نمی‌گیرد، استقبال می‌کنیم.

قاسمیان ادامه داد: ما ۲۰ تا ۳۰ نهاد داریم که بودجه محرومیت زدایی دارند، از آستان قدس گرفته تا کمیته امداد و غیره، حالا اگر اینها بودجه شان را به نقطه هدف خود نزدیکتر کنند، بهتر است. اگر این شعور در کشور وجود داشته باشد باید از ما حمایت کند.

وی تاکید کرد: ما می‌دانیم مافیای مواد مخدر چه کسانی هستند. بلاخره ما هم از وقتی داخل برخورد با این موضوع شدیم، فهمیده‌ایم چه خبر است و دست به دعا می‌بریم که این مراکز را به خود مافیای مواد مخدر نداده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha