• یکشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 98020100153
  • خبرنگار : 71429

رییس قوه قضاییه: اعتقاد به مهدویت با امید زندگی کردن است

رییس قوه قضاییه: اعتقاد به مهدویت با امید زندگی کردن است

رییس قوه قضاییه گفت: اعتقاد به مهدویت با امید زندگی کردن است و یاس، القای شیطان است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در اجتماع منتظران ظهور با طرح این سوال که آینده از آن کیست؟ گفت: آیا آینده از آن پولدارها، زوردارهاست، آینده از آن وابستگان قدرت‌های بزرگ است؟ راستی آینده از آن کیست؟ سوال درستی است. در عالم فساد و تباهی و وابستگی است. زورمداران دنبال کسب قدرت بیشترند و کلاهک‌های هسته‌ای درست می‌کنند و زرمداران عالم دنبال زر اندوزی هستند و جیب دیگران را خالی می‌کنند. ما چه کنیم؟ آینده جهان از آن کیست؟

وی افزود: قرآن کریم می‌فرماید  آینده از آن صالحین و متقین است. بنای عالم هستی بر حق مداری است.  باطل می‌آید و جبلانی هم دارد و یک یا 10 سال و ممکن است سال‌ها در یک جا و در یک منطقه بماند اما همچنان که هاضمه شما سم نمی پذیرد، باطل نمی پذیرد. شما اگر غذای مسموم میل کنید این سم باید دور ریخته شود زیرا هاضمه انسان بر حق قرار داده شده است و باطل در این هاضمه جای نمی‌گیرد لذا هاضمه عالم بر حق قرار داده شده و هرگز باطل در این هاضمه هستی جای نمی گیرد ولی جبلان دارد.

رییسی ادامه داد: نیمه شعبان نماد امید به خدا و امید به آینده توحیدی است و امید به رقم زدن عدالت در زندگی معاصر انسان است و امید به از بین رفتن مستکبران در عالم است و امید به پایان نهایی مستکبرین و ختم شدن پرونده استکبار در عالم است.

وی تاکید کرد: آینده جهان از آن صلحاست و با همه مشکلاتی که امروز در عالم وجود دارد و با همه فساد و تباهی و تبعیضی که وجود دارد و با همه بی‌عدالتی که امروز بشریت در این عالم را رنج می‌دهد؛ اعتقاد به مهدویت در انسان امید ایجاد می‌کند و هرگز  معتقد به مهدی (عج) دچار چه کنم و ناامیدی و یاس نخواهد شد.

رییس دستگاه قضایی با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت با امید زندگی کردن است و یاس القای شیطان است، گفت: شیطان می خواهد انسان را مایوس کند و بگوید تو نمی‌توانی و جامعه بشری امروز نمی‌تواند خود را از زیر بار استکبار رهایی بخشد اما اعتقاد به مهدویت به انسان توان و قدرت می‌دهد و به انسان آینده روشنی را نشان می‌دهد که انسان هیچ وقتی دچار ناامیدی و یاس نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha