• دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98032712940
  • خبرنگار : 71620

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح ذیل قرائت کرد:

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور به تعاون: عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در شرکت‌های شستا. به رئیس جمهور: لزوم برگشت مبالغ بازدید میراث و اماکن شهرستان‌ها از صندوق دولت به بودجه شهرستان‌ها. به وزیر ورزش: در انجام برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت وزارت ورزش شاخص‌های ملی مدنظرتان باشد، تا شاهد عدالت محوری وزارتخانه باشیم. به وزیر کشور: لزوم بازنگری در انتخاب رؤسای دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی که متأسفانه بعضی از آنها حدود ۶ ماه سال را خارج از کشور هستند.

 سید محمدجواد ابطحی به رئیس جمهور: لزوم اجرایی کردن سهمیه بندی کالاهای اساسی و جلوگیری از گسترش نارضایتی عمومی.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت به وزیر کار و رفاه اجتماعی: لزوم تعیین تکلیف مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی. به وزیر نیرو: دستور رسیدگی به تأمین آب آشامیدنی روستاهای شهرستان پاکدشت.

نیاز آذری به وزیر ورزش: لزوم تسریع در احداث ورزشگاه در زمین اهدایی مردم در حیدرکلا بابل. به وزیر صمت: لزوم جلوگیری از واردات غیرضروری و بی‌رویه برنج.

نصرالله پژمانفر به وزیر ارتباطات: لزوم پیگیری جدی در خصوص آنتن‌دهی جدی همراه اول در برخی نقاط مشهد و شهرک‌های صنعتی اطراف.

علی وقف‌چی و ابوالفضل سروش به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تعریف حریم جدید برای شهرهایی که نیاز به توسعه در شهرسازی دارند و پیشنهاد رفع موانع قانونی به مجلس شورای اسلامی. به وزیر فرهنگ: تعیین تکلیف پروژه‌های فرهنگی به خصوص کتابخانه‌های زنجان و طارم.

احمد مرادی به وزیر بهداشت و درمان: لزوم پیگیری جدی در خصوص کمبود و افزایش نرخ داروهای مربوط به بیماران سرطانی خاص. به رئیس جمهور: دستور جدی برای مقابله با هجوم ملخ‌ها در استان هرمزگان.

حمید بنایی به وزیر ارتباطات: لزوم پیگیری جدی در خصوص بهبود وضعیت آنتن‌دهی و احداث سایت بی تی اس در حوزه انتخابیه. به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در احداث چهاربانده شدن مسیر گناباد-قائن.

جعفرپور نماینده مردم لارستان به وزیر کشور: نظر به پخش تصاویر غیراخلاقی قایق سواری زنان و مردان برهنه در شمال کشور. لازم است که تصمیمات جدی در خصوص سازماندهی وضعیت گردشگری در شمال کشور گرفته شود.

عباس گودرزی به وزیر کشور و وزیر اطلاعات: علی رغم پیگیری‌ها و جلسات و تذکرات متعدد، هنوز مشکلات تعاونی مسکن اباصالح که برای فرهنگیان بروجرد است، به طور کامل حل نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۲۲:۴۶

نمایندگان مجلس معافیت دو برادری را تصویب کنند