• پنجشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98033014615
  • خبرنگار : 30054

تجربه‌ای متفاوت اخذ وقت سفارت ایتالیا با شرکت ویزاگردی

تجربه‌ای متفاوت اخذ وقت سفارت ایتالیا با شرکت ویزاگردی

سفر به هر کشوری با اخذ روادید آن کشور ممکن خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویزاگردی، اخذ وقت سفارت ایتالیا برای سفر به کشور ایتالیا از الزاماتی است که باید قبلاً نسبت به آن اقدام شود. چگونگی اخذ وقت سفارت ایتالیا با تهیه مدارک و شرایط لازم برای هر کدام از متقاضیان سفر به ایتالیا همراه با ویزای آن کشور می‌باشد. اخذ ویزای ایتالیا می‌تواند بر اساس اخذ ویزای تحصیلی، اخذ ویزای تجاری، اخذ ویزای توریستی و … صورت بگیرد.

با مراجعه به کنسولگری کشور ایتالیا واقع در تهران می‌توانید ضمن کسب اطلاعات و شرایط، نسبت به اخذ ویزای خود اقدام کنید. تجربه متفاوت اخذ ویزای وقت سفارت ایتالیا به صورت آنی و با هزینه مناسب در شرکت ویزاگردی بهترین انتخاب و بهترین تجربه برای متقاضیان سفر به این کشور می‌باشد. مشاوره‌های رایگان با کارشناسان خبره و آموزش دیده در هر ساعت از شبانه‌روز با ارائه بهترین خدمات از مزایای ویزاگردی به هموطنان عزیز می‌باشد. در ادامه قصد داریم به تشریح مباحث مرتبط با اخذ وقت سفارت ایتالیا بپردازیم.

مراحل گرفتن وقت سفارت ایتالیا

مراحل گرفتن وقت سفارت ایتالیا با توجه به نوع اخذ ویزای کشور ایتالیا انجام می‌شود و به دو صورت حضوری و غیرحضوری میسر می‌شود. در مراجعه حضوری می‌توان به کنسولگری سفارت ایتالیا واقع در تهران مراجعه کرده و درخواست اخذ ویزا و وقت سفارت ایتالیا ارائه شود و در روش غیر حضوری یا آنلاین به صورت با مراجعه به سایت اینترنتی

https://prenotaonline.esteri.it/Login انتخاب روز و مراحل اخذ وقت سفارت ایتالیا را مشخص و رزرو کرد و یا با ورود مستقیم به سایت اصلی http://www.ckgsir.com نسبت به رزرو وقت و ثبت مشخصات برای اخذ وقت سفارت ایتالیا اقدام کرد. در هر دو حالت امور عملیاتی به بهترین شکل انجام شده و می‌توانید براحتی و آرامش خاطر به آن کشور سفر کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا

برای گرفتن وقت سفارت لازم است متقاضیان اقدام به تهیه مدارک مورد نیاز خود کنند که این مدارک با توجه به نوع ویزا تا حدودی مجزا است اما در حالت کلی مدارک یکسانی را باید ارائه داد که عبارتند از:

- پر کردن فرم سفارت ایتالیا

- تهیه و تنظیم اصل مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی متقاضی)

- تهیه و تنظیم اصل پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه

- ارائه سند ملکی (اختیاری)

- تهیه بلیط هواپیما

- ارائه سندی مبتنی بر رزرو محل اقامتی متقاضی

- تهیه و ارائه مدارک عدم سو سابقه کیفری و بیماری خاص

- ارائه مدرک زبان

- ارائه عکسی پرسنلی به اندازه ۴*۳ بدون روتوش

- ارائه بیمه مسافرتی

- ارائه گواهی اشتغال برای متقاضی

- ارائه گواهی تحصیل برای متقاضی

- ارائه پرینت از آخرین گردش مالی متقاضی

هزینه صدور ویزا در وجه نقدی و به صورت یورو که شامل، ویزای افراد بزرگسال :۸۲ یورو، ویزای افراد ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵ یورو و افراد زیر ۶ سال به صورت رایگان می‌باشد.

نکته: لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را از قبل آماده و ترجمه کرده و به صورت اسکن شده باشد تا سریع در سامانه مربوطه بارگذاری شود.

گرفتن وقت سفارت شینگن

گرفتن وقت سفارت شینگن همانند گرفتن وقت سفارت ایتالیا با گذراندن فرایند کاری و تهیه مدارک مربوطه انجام می‌شود؛ لذا با توجه به نوع ویزا می‌توان نسبت به اخذ ویزای شینگن و سفر به این کشورها اقدام کرد. اخذ وقت سفارت شینگن به صورت فوری، عادی، حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.

تجربه‌ای متفاوت اخذ وقت سفارت ایتالیا با شرکت ویزاگردی

از آنجایی که گرفتن وقت سفارت ایتالیا کاری زمانبر و سخت می‌باشد و از طرفی گرفتن نوبت‌دهی سفارت ایتالیا در مدت زمان کوتاه و به صورت تصادفی می‌باشد لازم است قبل از هر اقدامی با مؤسسات و شرکت‌های مربوطه جهت مشاوره و راهنمایی اقدام کرد. شرکت ویزاگردی با کارنامه‌ای درخشان از سوابقی بی‌نظیر و شایسته همراه با کارشناسان زبده و توانمند آماده ارائه خدمات اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت ایتالیا و سایر کشورها می‌باشند. ۴ خط ویژه مشاوره رایگان به شماره تماس ۰۲۱۲۲۳۶۰۸۹۴ الی ۰۲۱۲۲۳۶۰۸۹۸ می‌باشد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha