• شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98042211279
  • خبرنگار : 71552

تیمور غیاثی پس از استعفا: کیهانی خودمحور است/ به وزیر نامه زدیم تا پاداشمان را بگیریم

تیمور غیاثی پس از استعفا: کیهانی خودمحور است/ به وزیر نامه زدیم تا پاداشمان را بگیریم

سخنگو و عضو سازمان تیمهای ملی دوومیدانی با اعلام استعفایش،گفت: نارضایتی ورزشکاران، مربیان، هیأت‌ها همه و همه دست به دست هم داد تا صبر ما لبریز شود.

تیمور غیاثی در گفت و گو با ایسنا، در مورد علت استعفای خود از سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی اظهار کرد: بله استعفا دادم. به خاطر تنش‌هایی که کیهانی ایجاد کرده، به سبب حق کشی‌ها، تصمیم‌های خودسرانه در مورد پاداش‌ها، اخراج مربیان اصلی تیم ملی که شاگردهای مهمی داشتند، نارضایتی ورزشکاران و هیأت‌ها همه و همه دست به دست هم داد تا استعفا دهم. من هم عضو کوچکی از دوومیدانی هستم و خواستم کنار بکشم تا او راحت تر تصمیمات خود را بگیرد. واقعاً خودمحوری عظیمی دارد و صبر ما لبریز شد. ما موضوعات را برای مردم، ورزشکاران و مربیان لاپوشانی و توجیه می‌کردیم اما کار به جایی رسید که دیگر نشد. علی رغم اینکه دوومیدانی خانه ماست و سال‌ها است عمر، جوانی، سلامتی، وقت و نشاط خودم را در آن گذاشته ام، کنار کشیدم. کیهانی بیش از حد زیاده روی می‌کند، من خیلی به او کمک و مماشات کردم تا دوومیدانی خراب نشود اما متأسفانه به دلیل خود محوری‌های او نشد. با دیگر مربیان هماهنگ کردیم و قرار شد من هم کنار بکشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداش بازی‌های آسیایی اش را دریافت کرده است یا خیر گفت: پاداش را نگرفته ام اما به نتیجه خواهیم رسید. این حق قانونی ماست. اینکه می‌خواستند این پاداش‌ها را به کارکنان و سایر مربیان بدهند یک ظاهرسازی کامل بود.

غیاثی همچنین ادعا کرد: فکر می‌کنم شاید قرار است این پاداش‌ها را خرج بدست آوردن کسانی کنند که می‌خواهند به کیهانی رأی دهند و ما برای این منظور به وزیر و سازمان بازرسی کل کشور نامه زدیم تا به قول معروف حق ما را بگیرند. خود وزیر هم البته اعلام کرده بود که این پاداش‌ها به شخص تعلق می‌گیرد اما کیهانی می‌گوید که رئیس فدراسیون است و هر کاری که بخواهد می‌کند. ما این موضوع را به عرض وزیر رساندیم و جواب ما را خواهند داد.

وی در خصوص پایان مهلت ریاست کیهانی در دوومیدانی گفت: هنوز که ثبت نام‌ها انجام نشده است اما در آینده نزدیک باید برای این فدراسیون سرپرست بگذارند و بعد هم تاریخ انتخابات تعیین و پروسه انجام شود. هستند کسانی که اهل دوومیدانی هستند و می‌توانند به این رشته کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha