• یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98051306630
  • منبع : نمایندگی زنجان

مشاور رئیس دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد بر اساس اسناد بالادستی نظام بودجه‌ریزی می‌کند

دانشگاه آزاد بر اساس اسناد بالادستی نظام بودجه‌ریزی می‌کند

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نظام بودجه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اسناد بالادستی نظام و در راستای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، بهروز طهماسب‌کاظمی در چهاردهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم معنوی و مادی برخوردار بوده و گام‌های بلندی برای توسعه و تعالی کشور برداشته است.

وی به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد حل مسائل ملی فعالیت می‌کند و هر واحد دانشگاهی منطبق بر اقتضائات و مسائل آن منطقه باید برای حل مسائل و مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

این مسئول با اشاره به لزوم توجه به مطالبات دانشجویی، اظهار کرد: دانشجو نزد دانشگاه امانت است و باید از سرمایه‌هایی که به ما سپرده شده است، محافظت کنیم.

وی ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبول به دانشجویان مورد توجه جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به رابطه صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه رابطه مطلوبی بین صنعت و دانشگاه در کشور وجود ندارد و دانشگاه‌ها باید نگاه جامع و چند وجهی به مسائل حوزه صنعت داشته باشند و اعتماد بخش صنعت را برای حل مسائل جلب کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اگر دانشگاه و آموزش عالی را به اقتصاد و معرفت مردم گره نزنیم، مردم اعتمادشان را به دانشگاه از دست خواهند داد.

وی تصریح کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله درآمدهای غیرشهریه‌ای نگاه صرفا اقتصادی و درآمدی نیست، بلکه یک نگاه علمی به این حوزه برای حل مسائل کشور است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکیل مجمع خیرین دانشگاهی یکی از اهداف این دانشگاه به عنوان یک راهبرد برای توسعه امر خیر و نیکوکاری است که این مهم در دانشگاه اتفاق افتاده است و به دنبال بسط و توسعه آن در نقاط مختلف کشور هستیم.

طهماسب‌کاظمی به توسعه رشته‌های علوم‌پزشکی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: توسعه رشته‌های علوم‌پزشکی بر مبنای آمایش سرزمینی و هماهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: هماهنگی و ارتباط مطلوبی بین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان وجود دارد و این ارتباط و هماهنگی می‌تواند برای توسعه حوزه پزشکی موثر و مفید واقع شود.

این مسئول همچنین در خصوص وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و دانش‌بنیان بوده و می‌تواند بیش از پیش موثر واقع شود و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می‌تواند زمینه‌های زیرساخت برای بخش‌های مختلف مولد استان را مهیا کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از همراهی و حمایت مسئولان استان زنجان، از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان قدردانی کرد و آن را فرصتی بی‌بدیل برای تحقق اهداف دانشگاه برشمرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha