• دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98060401741
  • خبرنگار : 71565

خجسته: برای مبارزه با فساد در مقابل همه فضاسازی‌ها ایستادیم

خجسته: برای مبارزه با فساد در مقابل همه فضاسازی‌ها ایستادیم

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما در راه مبارزه با فساد ایستاده‌ایم و تحمل تمام فضاسازی‌ها را داریم.

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس گفت: به عنوان رئیس فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مدارک لازم در خصوص بنادر، وزارت نفت، گمرک، اردوگاه شهید باهنر، صندوق ذخیره فرهنگیان، خودروسازان و بانک دی، خدمت نمایندگان و سران سه قوه و همچنین هیئت رئیسه ارائه کردم. هر کدام از این دستگاه‌ها اگر صحبتی دارند ما حاضریم براساس مستندات حرف بزنیم. این مدارک به قوه قضاییه ارسال شده و قوه قضاییه در حال پیگیری این مباحث است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث مبارزه با فساد بحثی فراگیر است و نهضت آن آغاز شده است. امروز این موضوع مطالبه مردم و کوتاه کردن دست فاسدین اقتصادی، مطالبه رهبر معظم انقلاب است. آقای رئیسی نیز به خوبی این نهضت را عملیاتی کرده و در این حوزه گام‌های موثری برداشته است. مجلس هم با تمام توان از این موضوع حمایت می‌کند. ما در مبارزه با فساد تحت فشارهای سنگین تهدید و تخریب و فضا سازی قرار گرفتیم و ایستادیم و تحمل تمام این فضاسازی‌ها را داریم.

خجسته اضافه کرد: در موضوع خودورسازان باید بگویم که مشکلات زیادی وجود داشت. آنها ۳۰ هزار میلیارد تومان به  بانک‌ها و ۲۰ هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی داشتند و ۱۳ هزار میلیارد تومان از مردم پول گرفتند. این پول‌ها به کجا رفته است؟ چرا دستگاه‌های نظارتی در این حوزه نظارت نداشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: مطالبه اول مردم همدان موضوع آب شرب است. اقدامی در این خصوص صورت نگرفته این در حالی است که آب شرب همدان در آینده با مشکل جدی روبه رو می‌شود. در این خصوص ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و به ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است. قرار بود وزیر در این خصوص با سازمان مدیریت جلسه‌ای را برگزار کند اما متاسفانه  در این جلسه شرکت نکرد و این جلسه برگزار نشد. آب شرب سوز دل مردم همدان است. به سران سه قوه و وزارت خانه‌ها اخطار می‌دهم که این ابرچالش آینده همدان را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha