• چهارشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۸ / ۰۱:۵۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 98080100015
  • منبع : فضای مجازی

انتقاد یک مرجع تقلید از طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها

انتقاد یک مرجع تقلید از طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها

یک مرجع تقلید از طرح مسئله تعطیلی پنجشنبه‌ها در کشور انتقاد کرد و گفت: نباید اجازه داد که این موضوع تصویب شود.

به گزارش ایسنا به نقل از «حوزه‌نیوز»، آیت‌الله العظمی سبحانی در دیدار  آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام و المسلمین رستم‌نژاد معاون آموزش حوزه، از طرح مسئله تعطیلی پنجشنبه و جمعه انتقاد کرد و گفت: نباید اجازه داد که این موضوع تصویب شود. در این زمینه مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود که باید نسبت به آن توجه داشت. ما نمی‌توانیم کارخانجات بخش خصوصی را این‌گونه تعطیل و آنها را متضرر کنیم.

وی افزود: از دیگر سوی دو روز تعطیلی در جایی موضوعیت دارد که ساعات کار مفید به حدی باشد که این دو روز تعطیلی به جایی برنخورد. همچنین ممکن است در سال‌های آینده به هر بهانه‌ای ما را به سنت کشورهای مسیحی وادارند.

این مرجع تقلید همچنین با انتقاد از تعطیلی‌های بسیار حوزه و دانشگاه بیان کرد: متاسفانه بهترین روزهای سال از نظر خوشی آب و هوا به دلیل تعطیلات از بین می‌رود. امیدواریم که تعطیلات در حوزه کم شود. تعطیلات عید بهترین وقت درس است ولی درس‌ها در دانشگاه و قم از بین می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۰۵:۰۰

ساعت کم نمیشه و در پنج روز کاری ادغام میشه. رفت و آمد و آلودگی کم میشه و بازدهی بالا میره. اخیرا در سوییس حتی بررسی شده که سه روز تعطیل بشه و به این نتیجه رسیدن که در اینصورت راندمان کار بالا میره.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۰۷:۵۶

چرا درتهران که ازهمه امکانات برخوردار هستند چند سال شده تعطیل شدند ،کسی چیزی نگفت ،یا آموزش وپرورش پنج شنبه ها رو تعطیل کرد هیچ اتفاقی نیفتاد حالا اگر چند تا اداره شهرستان که با تهرانی که پنج شنبه تعطیل است سروکار دارند تعطیل بشود کشور متضرر می شود (این چه قانونیه که یک جا تعطیل بقیه سرکار )تبعیض در همه چیز

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۰۸:۴۳

حالا كه متف القول مي گويند نعطيلي پنج شنبه بداست، پس تعطيلي پنج شنبه پايتخت نشينان نيز برداريد كه تبعيضي نباشد.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۰۹:۲۲

با سلام واحترام تعطیلی پنجشنبه ها برای ادارات آموزش وپرورش مفید واقع می شود ،چرا؟ 1- مدارس ووزارتخانه پنجشنبه ها تعطیل است 2- هزینه های حامل های انرژی را به ازای تعطیلی پنجشنبه ها صرف آموزش وپرورش دانش آموزان کنیم . پیشنهاد :اگر عملا 45 دقیقه به ساعت کاری روزهای هفته اضافه کنیم ساعت پنجشنبه ها جبران می شود ومشکل شرعی نخواهد داشت .

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۰۹:۵۳

چرا در مورد تعطیلی پنجشنبه ها در تهران اعتراضی نداشتید. به شهرستانها که رسید همه دست بکار شدند. تبعیض نفرمایید

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۱۰:۳۹

سلام تعطیلی پنج شنبه بهتره درصورتیکه شامل همه شود نه ادارات

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۱ ۲۱:۵۵

مجلس پنجشنبه ها تعطیل است

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۲ ۲۱:۵۵

واقعا ما کارگر ها متضرر میشیم آخه چرا انقدر تعطیل میکنید؟