• سه‌شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۸ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98082818599
  • خبرنگار : 71132

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها آماده هستند

تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها آماده هستند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی تمهیدات دستگاه های اجرایی برای جلوگیری از گرانی کالاها پس از افزایش قیمت بنزین در جلسه این کمیسیون خبر داد.

الیاس حضرتی در گفت‌‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور وزیر صنعت و معاونانش، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و نمایندگان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و اتاق بازرگانی و اصناف در جلسه این کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار کرد: به دنبال مسائل به وجود آمده پس از تصمیم سران سه قوه مبنی بر افزایش قیمت بنزین و پیام مقام معظم رهبری، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اقتصادی ماموریت داد تا این کمیسیون، برنامه‌های دستگاه‌های مسئول را جهت کنترل قیمت‌ها در بازارهای مختلف از جمله بازار ارز، بورس کالا و .... بررسی کند.

وی گفت: در همین راستا هدف از برگزاری نشست امروز مشخص شدن تمهیدات اندیشیده شده در دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از گرانی کالاها پس از افزایش قیمت بنزین بود. بانک مرکزی، سازمان بورس، وزیر صمت، قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی  و... گزارش خوبی درباره ماموریت‌های خود ارائه کردند و سوالات و نگرانی‌های نمایندگان نیز مطرح و بررسی شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: تمامی دستگاه‌ها برای ممانعت از گرانی کالاها آماده هستند و بازار لحظه‌ای رصد می‌شود. همچنین مقرر شد که گزارشات سازمان‌های حاضر در جلسه امروز به صورت هفتگی بررسی شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۰۲:۰۴

چرا ادعای چیزی رو میکنید که توانایی انجامش رو ندارین؟ از شنبه تا الان هر حداقل 20 مورد برای من پیش اومد که به بهونه بنزین گفتن گرون شده. کمتر شعار بدید. بخدا ما مردم گوشامو دراز نیست.

avatar
۱۳۹۸-۰۸-۲۹ ۰۲:۰۶

واسه یکی از موارد گرانی زنگ زدم 124 اما با مسخره ترین استدلال و جواب بی منطق منو فرستادن پی نخود سیاه