• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98091309601
  • منبع : منطقه جنوب تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

هرجا به جوانان اعتماد شده، کشور ضرر نکرده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان ما باید مبارزه را به سمت تولید علم و بی‌نیازی به خارج ادامه دهند.

‌به گزارش ایسنا،‌ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تبیین بیانیه گام دوم که در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد،‌ بیان کرد: مقام دانش و دانشجو بسیار بالاست و دانشجو باید بداند آگاهی های وی در همه زمینه ها بالاتر از دیگر اقشار است و وقتی فارغ التحصیل شد باید برای جامعه موثر باشد.

وی گفت: دانشجوی خواهر باید در حوزه تربیت فرزند و نسل صالح بسیار تاثیرگذار باشد. دانشجو بداند برای ارتقای فرهنگ علم و آگاهی های دانش قدم به این مرکز گذاشته است و تحت تاثیر جریانات معاند قرار نگیرد.

محمودی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقال روند جریانی به سوی تکامل است و مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند. بنابراین هدف مقام معظم رهبری از مخاطب قرار دادن جوانان بهره گیری از تفکر، ایده و تلاش است و می‌بینم هر جا که به جوانان اعتماد و برای آنها سرمایه گذاری شده کشور ضرر نکرده است.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گریزی به چهل سال گذشته انقلاب زد و ادامه داد: قبل از انقلاب و پس از انقلاب اسلامی جوانان ما روحیه استکبار ستیزی داشتند و در روز 16 آذر به همین خاطر تعدادی دانشجو شهید شدند و در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان ما باید مبارزه را به سمت تولید علم و بی نیازی به خارج ادامه دهند.

وی گفت: جوانان ما باید بدانند ما برای چه انقلاب کردیم، در قبل از انقلاب دانشجو نمی بایست تولید علم و خلاقیت می کرد، اگر دانشجویی هم به این امر مبادرت می ورزید، سریعا به کشورهای خارج منتقل و از وی برای خودشان بهره می بردند.

این مقام مسئول ادامه داد: به برکت وجود انقلاب اسلامی ما در همه زمینه ها پیشرفت کردیم و می بینید مقام های عالیه علمی و نظامی ما در جهان جزو بالاترین هاست و این هم بخاطر اعتماد به شما جوانان بوده است و به همین خاطر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئولیت شما جوانان را سنگین تر نموده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در چهل سال گذشته سنگ اندازی و دشمنی چه از خارج و چه از داخل در مسیر این انقلاب دیده ایم مانند جنگ تحمیلی، فتنه ها، خیانت ها و... که همه اینها به لطف خدای متعال و درایت امام و مقام معظم رهبری و حمایت مردم همیشه در صحنه خنثی شده است و بدانیم این دشمنی ها روز به‌روز بیشتر و برای ما سخت تر خواهد شد.

وی ادامه داد: ایراد بسیار زیاد بوده است، این ایراد ها به دین و انقلاب نیست بلکه به عملکرد مسئولین بوده است.

وی در پایان به اقتدار نظام در چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: ما باید نقاط ضعف چهل سال گذشته را مورد ارزیابی قرار دهیم و برای شروع گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان احیای نقاط ضعف به سمت تکمیل نقاط مثبت حرکت کنیم و این راه با همت شما با سلاح معنویت، تحلیل درست مسائل سیاسی، تلاش و دلسوزی مسئولین میسر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha