• دوشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 98091813397
  • خبرنگار : 71588

عکس یادگاری رونالدو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی جنجال به پا کرد

عکس یادگاری رونالدو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی جنجال به پا کرد

دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با "یسرائیل کاتس" وزیر خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی و دست دادن با او موجی از خشم و عصبانیت را در میان طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی چند روز پیش تصویری را منتشر کرد که طی آن کاتس در کنار رونالدو دیده می‌شود و رونالدو پیراهن خود را به او می‌دهد.

این اقدام رونالدو که طرفدارانش پیشتر او را به عنوان یکی از حامیان ملت فلسطین می‌شناختند، بسیار عجیب است. طرفداران رونالدو به شدت از این حرکت به خشم آمده‌اند.

در همین راستا، یکی از کاربران نوشته است: رونالدو دورو است، دیروز با کودکان غزه اعلام همبستگی می‌کرد و امروز با وزیر اسرائیلی عکس یادگاری می‌گیرد.

یک نفر دیگر گفته است: "اسرائیل" فاقد تاریخ و هویت است و کسی آن را به رسمیت نمی‌شناسد به همین خاطر تلاش می‌کند تا از هر کسی برای کسب این هویت و به رسمیت شناخته شدن بهره ببرد.

شخصی دیگر هم گفته که مایه ننگ است که او دستان خود را در دست قاتل کودکان فلسطینی گذاشته است.

کاتس پس از این دیدار اظهار داشت که رونالدو پیراهن خود را به من هدیه داد و من سلام اسرائیلی‌ها را به او رسانده و برایش در مسابقات لیگ اروپا آرزوی موفقیت کردم.

کاتس به منظور شرکت در اجلاس گفتگوهای خاورمیانه‌ای راهی رم ـ پایتخت ایتالیا ـ شده است. او دراین سفر با بازیکنان و اعضای تیم فوتبال یوونتوس نیز دیدار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۹-۱۸ ۲۳:۳۳

من عاشق رونالدو هستم باورتون نمیشه که هرشب قبل از خواب کلیپهاشو میبینم بعد میخوابم ولی با این حرکتش خیلی حالمو بد کرد،،، ادم دورو صفت

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۲۷ ۱۶:۳۵

شما خبرنگار هستید وقتی خبری می‌زنید یه راستی آزمایی بکنید اصلا همچین حرفی زده رونالدو یا نه

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۴ ۲۳:۳۷

من عاشق رونالدو بودم ولی با این کارش حالم ازش بهم میخوره لعنت خدا بر سهیونیستهای کودک کش من راضی هستم جونمو بدم برم با جنگ با سهیونیستهای آمریکایی وهابی لجن خون آشام