• یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102217123
  • خبرنگار : 30054

ترکیه میزبان بازیکنان سرخ‌پوش تراکتور + ویدیو

ترکیه میزبان بازیکنان سرخ‌پوش تراکتور + ویدیو

شهر آنتالیا ترکیه در حال حاضر میزبان بازیکنان باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌باشد و اعضای این تیم در تاریخ ۱۸ دی‌ماه، وارد این شهر شدند تا آمادگی لازم برای مسابقات پیش‌رو را کسب کنند، اما برگزاری این اردو با حواشی بسیاری همراه بود برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، تیم تراکتورسازی تبریز قرار بود در تاریخ ۹ دی‌ماه سال جاری، کشور را به مقصد شهر آنتالیا و به‌منظور اجرای اردوی تمرینی ترک کند، اما بنا به دلایلی اردوی تمرینی این تیم به مدت ۱۰ روز به تعویق افتاد.


به گفته کادر فنی تیم تراکتور و با توجه به فعالیت‌های تیم در شش هفته گذشته احتمال جداشدن دو بازیکن خارجی تراکتور یعنی سوگیتا و کوین فرچونه از این تیم وجود داشت به همین جهت نیز با نظر کادر فنی و مربی تیم تراکتور اردوی تمرینی این تیم به مدت یک هفته لغو شد، البته برخی از منابع آگاه علت تعطیلی اردو تمرینی را نامه سازمان بازرسی باشگاه کل کشور مبنی بر صرفه‌جویی در هزینه‌های ارزی باشگاه‌ها دانسته‌اند.

اما باید بدانید که درنهایت بازیکنان سرخ‌پوش تبریز پس از کشمکش‌ها در تاریخ ۱۸ دی‌ماه، دقیقاً پس از ۱۰ روز تأخیر ایران را به مقصد آنتالیا و به‌منظور برگزاری اردوی تمرینی ترک کردند، اشکان دژاگه و دو بازیکن خارجی تیم (سوگیتا و کوین فرچونه) نیز قرار است که در شهر آنتالیا به سایر هم تیم‌یان خود بپیوندند، گفتنی است که بازیکنان مذکور در تمرین‌های هفته اخیر باشگاه غایب بودند.

ورزشگاه‌های آنتالیا ترکیه

اردوگاه‌های ورزشی و همچنین ورزشگاه‌های بسیار مجهزی نیز در این شهر وجود دارد از برترین ورزشگاه‌های موجود در این شهر می‌توان به آک دنیز، سامی اسپرت و غیره اشاره کرد، وجود این ورزشگاه‌ها و اردوگاه‌ها باعث شده که بسیاری از تیم‌های ایرانی نظیر تراکتورسازی این شهر را برای برگزاری اردوهای تمرینی انتخاب می‌کنند، تیم تراکتورسازی تبریز کمپی واقع در ۷ کیلومتری شهر آنتالیا را برای برگزاری اردوی خود انتخاب کنند.

اردوی تیم تراکتور جنبه تفریحی نیز دارد و بازیکنان به‌منظور استراحت و تقویت قوای روحی خود، در حین انجام تمرینات باشگاهی به تفریح، خرید و گشت‌وگذار در آنتالیا نیز خواهند پرداخت.

مراکز خریدی که بازیکنان ایرانی از آن‌ها خرید می‌کنند.

شهر آنتالیا مملوء از مراکز خرید متعدد است که فوتبالیست‌ها در اردوهای تفریحی خود به آن‌ها مراجعه کرده و به خرید می‌پردازند، از محبوب‌ترین مراکز خرید آنتالیا در میان فوتبالیست‌ها می‌توان به مرکز خرید ترا سیتی، میگروس شاپینگ مال و مال آو آنتالیا اشاره کرد، این مراکز خرید روزانه میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی تور آنتالیا هستند و از لوکس‌ترین مراکز خرید آنتالیا به شمار می‌آیند.

محبوب‌ترین تفریحات آنتالیا در میان بازیکنان ایرانی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، یکی از اهداف برگزاری اردوی تمرینی تیم تراکتور احیای روحیه اعضای این تیم می‌باشند، بدین منظور بازیکنان در زمان‌های فراغت می‌توانند به مراکز تفریحی موجود در شهر آنتالیا مراجعه کرده و لحظات شادی را سپری کنند، از معروف‌ترین و محبوب‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا می‌توان به آبشارهای دودون، مقبره آتاتورک، پارک آبی لند آو لجندز و ... اشاره کرد.

ویدئو تمرین بازیکنان سرخ‌پوش تراکتور

<div id="۸۵۸۰۷۹۵۸۹۰۴"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/I۰HtJ?data[rnddiv]=۸۵۸۰۷۹۵۸۹۰۴&data[responsive]=yes"></script></div>
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha