• سه‌شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020201067
  • خبرنگار : 30054

خانه هوشمند، ایده‌ای نو

خانه هوشمند، ایده‌ای نو

خانه‌های هوشمند مانند سایر موارد مرتبط با تکنولوژی، به سرعت در حال توسعه و گسترش می‌باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فناوران انرژی سبز، خانه‌های هوشمند به عنوان یکی از اجزای مهم تکنولوژی IOT یا همان اینترنت اشیاء که هدف آن مرتبط کردن تمام دستگاه‌ها با شبکه جهانی اینترنت است، مطرح شده‌اند

.

با توجه به افزایش روزافزون مصرف انرژی در ایران و اضافه شدن همه روزه دستگاه­های جدیدی که نیاز به انرژی دارند، یکی از بزرگترین مسائل امروز کشور مصرف انرژی است. این موضوع به شدت تابع سبک زندگی شهروندان است. عادت به مصرف زیاد انرژی و نبود راه حل­‌هایی برای کمک به شهروندان به منظور مدیریت مصرف انرژی مهمترین دلیل افزایش مداوم مصرف انواع انرژی در ایران است.

راه حل­‌های موجود در بازار ایران که به مدیریت مصرف انرژی کمک می‌­کنند به دلیل بالا بودن قیمت - در سطح عموم جامعه توجیه اقتصادی ندارند و معمولاً در بخش هایی مانند صنعت و تجارت استفاده می‌­شوند.

راه حل تمامی موارد بالا در سیستم خانه هوشمند، در سایت avestech.ir می باشد که با استفاده از ارتباط بین دستگاه­‌های برقی خانه و اپلیکیشن موبایل، امکان مدیریت مصرف انرژی، راحتی و آسایش در استفاده از امکانات خانه و بالا بردن امنیت را به کاربر می‌­دهد.

اوس(َAVES) علاوه بر استفاده از تیم فنی قوی برای طراحی محصولی مناسب بازار ایران که تمامی نیاز­های مشتریان را برآورده می­‌کند با استفاده از طراحی سیستم فروش متفاوت قصد دارد تا استفاده از سیستم خانه هوشمند را که پیش از این به عنوان کالایی گران قیمت در بازار مطرح بوده است را برای همه اقشار جامعه امکان­‌پذیر کند.

   لزوم پیشرفت در کار، آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است و این روزها انتخاب یک محصول با کیفیت و خرید آن دغدغۀ همه خریداران است. شرکت آرمان ویرا سبز با استفاده از محصولات مدرن توانسته توجه خریداران را جلب کرده و خانه‌های هوشمند مطرحی را توسعه دهد. این شرکت به عنوان تولید کننده و فروشنده محصولات خانه هوشمند اوس در تهران در نظر دارد با ارائۀ بهترین و با کیفیت ترین محصولات و ایجاد رضایت و اطمینان، سهم قابل توجهی از معاملات بازار را به خود اختصاص دهد.

 در طراحی و ساخت محصول خانه هوشمند Aves با بهره گیری از ایده خانه‌های پرندگان بومی آفریقا ما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با کم‌ترین هزینه، شما را در خانه هوشمند خود ایمنی، آسایش و استفاده بهینه از انرژی را تجربه کنید.

ارتباط بین تجهیزات بربستر امن و مطمئن بی سیم Zigbee که ذاتا برای کم کردن مصرف انرژی یا میزان مصرف ماژول‌ها و هزینه‌های اولیه راه اندازی شبکه سیستم هوشمند است طراحی شده است.

  در این سیستم امکانات بی‌شمار برای کنترل تمام تجهیزات خانه به صورت بی‌سیم و سنتی با امکان نصب کلیه ادوات در تمام مکان‌ها ونیز پشتیبانی 50 ماژول در هر خانه ارائه می‌شود.

محصولات شامل موارد ذیل می باشد:

سرور مرکزی، ماژول دیمر، روشنایی سویئچ یک و دو پل، پریز هوشمند، پرده برقی، سنسور تشخیص حرکت سنسور، دود و حرارت، ترموستات هوشمند، سنسور درب وپنجره، تاچ پنل،  کلید های  لمسی و درب باز کن تصویری هوشمند.

برای خرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان هوشمندانه‌ترین راه انتخاب یک برند معتبر هوشمند سازی منزل یا شرکت خانه هوشمند معتبر است که شرکت آرمان ویرا سبز یک مرکز فروش تجهیزات خانه هوشمند است. این مرکز دارای کارشناسان مجرب برای توضیح دقیق  محصولات است. همانطور که برای ایجاد ارتباط سریع‌تر نیاز به تجهیزاتی مانند موبایل یا گوشی هوشمند داریم برای زندگی راحت و بی‌دغدغه در یک خانه هوشمند هم بسته به نیازهای ساکنین و میزان هزینه در نظر گرفته شده خرید تجهیزات هوشمند نیاز است.

مزایای رقابتی

● استفاده از پروتکل وایرلس Zigbee ، یکی از مطمئن­‌ترین پروتکل­‌های بی­سیم خانه هوشمند به عنوان یکی از اصلی‌­ترین برتری­‌ها نسبت به رقبای ایرانی

● کم مصرف بودن و قابل اطمینان بودن پروتکل Zigbee در کنار امکان استفاده از آن در مسافت­‌های طولانی‌­تر نسبت به سایر رقبا

● طراحی و ساخت با استفاده از تجربه مدل­‌های خارجی و بر اساس نیازهای بازار داخلی

● داشتن نرم‌افزار اختصاصی فارسی و توانایی ارتقای نرم افزار بر اساس نیاز­های بازار

● آماده بودن محصول به صورت کامل و تجاری­‌سازی شده

● امکان سرمایه گذاری برای اجرای مدل کسب‌­و­کار بر اساس حق اشتراک

با توجه به طولانی بودن زمان طراحی و ارتقای محصول و آماده بودن محصول اوس، ورود به بازار از طریق این مدل کسب ­و­کار برای رقبا سخت­‌تر خواهد بود.

 خریداران با در نظرگرفتن یک هزینه معقول و متوسط در یک خانه هوشمند لوکس و مدرن می‌توانند زندگی کنند ، زیرا این شرکت با تولید تجهیزات خانه هوشمند مطابق استانداردهای جهانی است قیمت خانه هوشمند را به میزان زیادی کاهش می‌دهد بطوری که هر خانواده‌ای با در آمد سطح متوسط اقتصادی می‌تواند در یک خانه هوشمند زندگی کند.

شرکت آرمان ویرا سبز با داشتن پرسنل مجرب، نرم افزارهای مهندسی پیشرفته با دسترسی به دانش روز، نسبت به پیاده سازی سیستم های مدیریت ساختمان با بالاترین کیفیت نسبت به سایر رقبا اقدام می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha