• شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99021308734
  • خبرنگار : 71560

مرادی:

هم‌گرایی در کمک به هم‌نوع جلوه زیباتری از ماه رمضان را به نمایش می‌گذارد

هم‌گرایی در کمک به هم‌نوع جلوه زیباتری از ماه رمضان را به نمایش می‌گذارد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در ماه رمضان دل های مومنان به یکدیگر نزدیک تر شده و هم بستگی و وحدت مسلمانان به نمایش گذاشته می شود.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر ماه رمضان بر ابعاد مختلف جامعه و لزوم کمک به اقشار آسیب پذیر، بیان کرد: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی انسان‌ها محسوب می‌شود. همواره در این ماه با حضور مسلمانان در مساجد و اماکن مذهبی شاهد تقویت ارتباط مسلمانان بیش از گذشته هستیم.

وی اظهار کرد: در این ماه دل های مومنان به یکدیگر نزدیک تر شده و هم بستگی و وحدت مسلمانان به نمایش گذاشته می شود. ماه رمضان فرصت مناسبی است تا از برخی مسائل دنیوی فاصله گرفته و تغییرات در خود ایجاد کنیم.

نماینده مردم بندر عباس در مجلس تصریح کرد: امروز تمام ادیان الهی روزه‌داری را پذیرفته و آن را حرکت زیبایی تلقی می کنند. در کنار تمام کارهای نیکی که در این ماه رغم می خورد همگرایی برای کمک به هم نوع می تواند جلوه زیباتری از این ماه به نمایش بگذارد. همدلی و کمک مردم ایران به یکدیگر در تمام ادوار و ماه‌ها به چشم می خورد و ان شاءالله در رمضان امسال که زندگی و معیشت بخشی از جامعه تحت تاثیر کرونا قرار گرفته پررنگ تر از همیشه خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت کمک هایی انجام داده است اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور کمک های دولت به تنهایی کافی نیست. ما شاهد هستیم که در نقاط مختلف کشور مردم به میدان آمده و این وظیفه انسانی، دینی و اخلاقی ما است. حمایت مقام معظم رهبری نیز انگیزه مضاعفی را ایجاد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در اهدای خون، بیان کرد: یکی از سنت هایی که هر ساله در ماه مبارک رمضان انجام می شود، اهدای خون است که مردم به صورت خودجوش خون خود را تقدیم هموطن می کنند. امسال نیز سازمان انتقال خون اعلام کرده که ذخایر خون کاهش یافته است. ان شاءالله مردم نیز همانند گذشته این حرکت انسانی را ادامه داده و به هم وطن خود کمک می کنند. امروز بخشی از بیماران نیاز به خون دارند و زنده ماندن آنان به هم‌وطنانشان بستگی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha