• یکشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99022114838
  • خبرنگار : 30054

پرچمدار بازار ۹۹ باشید

پرچمدار بازار ۹۹ باشید

هرچند در این روزهای قرنطینه بازارها از رونق افتاده‌اند اما الان بهترین زمان برای سبقت گرفتن از رقباست.

رکود بازارها سبب شده تا ؛

* اغلب رقبای شما فعالیت‌های خود را کاهش دهند.

به دلایل مختلفی از جمله نیمه‌تعطیل شدن شهرها، در دسترس نبودن نیروی انسانی، کاهش شدید تعداد مشتریان، عدم تمرکز مدیران بر فعالیت‌ها و پروژه‌ها رقبای شما با این فرض که باید انرژی‌شان را ذخیره کنند، فعلا از کورس رقابت کنار کشیده‌اند.

* هزینه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی کاهش پیدا کند.

کاهش تعداد کسب و کارهایی که مایل به تبلیغات هستند، درآمد صاحبان رسانه‌ها را نیز کم کرده است. به همین خاطر می‌توان با مقداری چانه‌زنی اصولی با مناسبترین قیمت‌ها، بهترین بسترهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی را در اختیار گرفت.

* استفاده مردم از اینترنت بیشتر شده است.

محدود شدن تردد در سطح شهرها، از بین رفتن امکان سفرهای داخلی و خارجی و تهدید جدی ابتلا به ویروس کرونا، مردم را خانه‌نشین کرده است. به همین دلیل میزان مراجعه آنها به اینترنت به مراتب بیشتر شده است. ناگفته نماند که در این ایام، محدودیت‌های سرعت اینترنت نیز تاحدودی رفع شده است.

در چنین شرایطی که

رقبا، غیرفعال شده‌اند و

هزینه‌های بازاریابی کاهش پیدا کرده و

مردم بیشتر از هر زمان دیگری از اینترنت استفاده می‌کنند.

بهترین فرصت برای سبقت گرفتن از رقبا فراهم شده است.

با ایسنا پرچمدار بازارهای ۹۹ باشید.

اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با تکیه بر ۲۰ سال سابقه فعالیت مستمر و موفق در فضای مجازی کشور آمادگی دارد، کمپین‌های بازاریابی محتوایی اختصاصی برای شما طراحی و اجرا کند.

خدمات اداره بازرگانی ایسنا در کمپین بازاریابی محتوایی:

* تولید محتوا (رپرتاژ آگهی، ویدئو، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، پادکست و ...)

* توزیع محتوا (انتشار محتوا در سایت‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌ها و رسانه‌های چاپی و ...)

* مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی

* افزایش ارگانیک کاربران سایت و شبکه‌های اجتماعی

* ارتقا ورودی‌های سایت از موتورهای جستجوگر و سایت‌های مرجع

* ارتقا رتبه سایت در آلکسا

* بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوگر (seo)

* برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های اطلاع‌رسانی

* برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی

* طراحی تقویم محتوای سالانه

* طراحی برنامه استراتژیک و عملیاتی

تاکنون بیش از ۷۰۰ شرکت از خدمات اداره بازرگانی ایسنا استفاده کرده‌اند که شاخص‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

آرم همراه اول، ایرانسل، بانک‌های پارسیان، سامان، ملی، پاسارگاد، گردشگری، صادرات، مسکن، تجارت، سامسونگ، بوتان، ایرانول، زرماکارون، کاله، گلرنگ، ال‌جی، هوآوی، ایسوس، همکاران سیستم، اسنپ، علی‌بابا، دیجی‌کالا، تپسی، آپ، ایران‌کیش، ایرتویا، نگین خودرو، مدیران خودرو، گروه خودروسازی بهمن، داتیس‌خودرو، شهرداری‌های تهران، مشهد و شیراز، افق کوروش، ایرآسیا، قطرایرویز، شاتل، رایتل، بیمه‌های البرز، کوثر، پارسیان و دی، آسیاتک، منطقه آزاد کیش، سازمان سنجش، سازمان تامین اجتماعی، داروسازی عبیدی، فلایتیو، سفرمی، چنگال، ماکسیم، گراد، فرش عظیم‌زاده، شهرفرش، بازار بزرگ ایرانیان، اوپارک، بن‌مانو، دیوار، شیپور، نت‌برگ، تخفیفان، آچاره و ....

برای شروع همکاری با شماره‌۸۸۹۲۵۶۸۱ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی