• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99040806195
  • خبرنگار : 30054

قبل از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید

قبل از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی این متن را بخوانید

امروزه با رشد روزافزون فناوری، شکل تجارت و تعاملات فعالیت‌های تجاری با مشتریان تغییر کرده است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام فراپیام، فناوری و به خصوص رونق اینترنت، ایجاد کسب‌ و کارهای جدید و همچنین اعمال تغییر فاحش در مدل کسب‌ و کارهای کنونی باعث شده عموم کسب‌وکارها برای دستیابی به بخشی از بازار تجارت الکترونیک تلاش کنند. ولی نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان این مسیر سخت و دشوار را هموارتر کرد؟

جریان‌های نقدی در حقیقت همان ورودی‌ها و خروجی‌های وجه نقد و معادل وجه نقد است. وجه نقد شامل وجه نقد در دسترس و وجوه سپرده‌گذاری هست. معادل وجه نقد شامل تجارت الکترونیکی (E-commerce)، جهان گسترده‌ای است که پیش‌بینی می‌شود گردش مالی آن تا سال‌های آینده به بیش از ۸ تریلیون دلار برسد.

دلیل این رشد هم بسیار واضح و روشن است، امروزه مردم بیش از گذشته به خرید اینترنتی روی آورده‌اند. در واقع، بر طبق آمارهایی که از ایالات‌متحده جمع‌آوری‌شده، ۵۱ درصد یا بیشتر از نیمی از مردم خرید اینترنتی را به دلیل راحتی در خرید، کاهش ترافیک و تنوع در کالاها را به خرید از فروشگاه‌های فیزیکی ترجیح می‌دهند. رشد دنیای تجارت الکترونیکی به‌نوبه خود منجر به رشد ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف شده است.

در این شرایط روشن است که یکی از بنیادی‌ترین ابزارهای زیربنایی هر فروشگاه اینترنتی، نرم‌افزاری است که از طریق آن کاربران خرید و فروش می‌کنند. قابلیت‌ها و امکانات این نرم‌افزار که با عنوان E-commerce Software یا نرم‌افزار تجارت الکترونیکی یا به عبارت مرسوم‌تر آن، فروشگاه ساز شناخته می‌شود، می‌تواند تأثیر به سزایی در بهره‌برداری از روند رو به رشد کسب‌وکارهای سنتی داشته باشد.

نرم‌افزارهای تجارت الکترونیکی (E-commerce) یا فروشگاه ساز ابزارهایی هستند که به مدیریت و افزایش کارآمدی فروش اینترنتی کمک می‌کنند.

از مزایای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ارائه‌ی تصویر بهتر از کسب و کار با حضور پررنگ‌تر در فضای اینترنت و رسانه‌های اجتماعی

 امکان شناسایی سریع‌تر نیازهای بازار و بالا بودن امکان انطباق‌پذیری با آن

 ارائه خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته با امکان خرید در هر ساعت از شبانه‌روز

 ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان

 مشتری مداری بسیار بیشتر

 افزایش سرعت پاسخ‌دهی به مشتریان

 کاهش هزینه‌های سازمانی و عملیاتی در بخش توزیع و فروش

 گسترش بازار هدف و ارتباط با بازار جهانی و از بین رفتن فاصله‌های جغرافیایی

قبل از راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی باید به این موضوع فکر کنید که...

 ۱- دقیقا می‌خواهید چه خدمات یا کالایی بفروشید؟

 ۲-چگونه می‌خواهید این محصولات را بفروشید؟

 ۳-چرا باید از شما خرید کنند؟

 ۴-چطور باید از حضور شما مطلع شوند؟

خیلی از مشتریان ما هنگامی‌ که در جلسات مشاوره خصوصی با کارشناسان ما شرکت می‌کنند ایده‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

این‌قدر فوق‌العاده که ما را نیز حیرت‌زده می‌کنند!

اما هرگز آنها رو شروع نمی‌کنند!

و به‌طور پیوسته تاکید دارند که باید بیشتر فکر کنند و ایده خام است و درگیر تغییر افکار مختلف هستند. جالب اینجاست که معمولا فرد دیگری دقیقا با همان ایده به ما مراجعه کرده و مصمم کارش را هرچند ساده شروع می‌کند!

فرد دوم موفق می‌شود و هر روز کسب‌ و کارش رو بهبود میابد و به درآمد می‌رسد و هرروز موفق‌تر می‌گردد!

اما هنوز فرد اول در حال فکر کردن روی ایده‌هاش است تا اینکه سایت فرد دوم معروف می‌شود و فرد اول هم سایت را می‌بیند!

خوب فکر می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

معمولا فرد اول ناراحت و افسرده از اینکه ایده‌اش رو دزدیدند مدتی در خیالات خود اندوه می‌خورد و مجدد به دنبال ایده جدیدی می‌گردد!

اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و یا حتی ایده‌ای برای شروع یک کسب و کار جدید را به‌عنوان یک (استارت آپ) را دارید اصلا نگران نباشید و برای اینکه به نتیجه بهتری برسید با کارشناسان ما در بخش کسب و کار آنلاین تماس بگیرید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.