• دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99040906644
  • خبرنگار : 71477

تعریف و تمجید روزنامه رسمی کره شمالی از اون

تعریف و تمجید روزنامه رسمی کره شمالی از اون

روزنامه رسمی "رودونگ سینمون" کره شمالی امروز (دوشنبه) در چهارمین سالروز ریاست رهبر کره شمالی بر کمیسیون امور دولتی که عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری این کشور کمونیست محسوب می‌شود، به تعریف و تمجید از رهبر کره شمالی پرداخت؛ اقدامی که ظاهرا با هدف تقویت اتحاد و وحدت داخلی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، امروز چهارمین سالروز انتصاب کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی به عنوان رئیس کمیسیون امور دولتی است اما ظاهرا کره شمالی در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته تا از هرگونه برگزاری جشن به این مناسبت خودداری کند. امسال همچنین پنجمین یا دهمین سالروز این انتصاب نیست که کره شمالی معمولا آن‌ها را با مراسم‌هایی بزرگ و باشکوه جشن می‌گیرد.

سال گذشته یک نشست ملی برای جشن گرفتن این سالروز برگزار شده بود.

روزنامه رودونگ سینمون که ارگان حزب حاکم کره شمالی محسوب می‌شود، نوشت: همبستگی، بیعت و وفاداریمان با رهبر کشورمان در طوفان‌های شدید و مبارزات بی‌رحمانه با دشمنانمان قوی‌تر شده و به یک نیروی قوی بدل شده اشت.

این روزنامه دستاوردهای کیم را در تقویت قدرت ارتش و اقتصاد تحسین کرده و تاکید کرد: کیم جونگ‌-اون در سیاست‌هایش مردم کره شمالی را در اولویت قرار داده و در سخت‌ترین شرایط موجود جایگاه و قدرت کشورمان را بالاتر برده است.

در ادامه گزارش این رونامه آمده است: تهدیدات جنگی مطرح شده از سوی نیروهای متخاصم و جنون آنها برای سرکوب ما صرفا با هدف نابودی اقتصادمان و جلوگیری از پیشرفتمان صورت نگرفته است. هدف اصلی این اقدامات، ایجاد تفرقه در بین ما و سرنگونی نظام حاکم کشورمان از طریق ایجاد مشکلات و نارضایتی‌های شدید است.

کیم جونگ-اون اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی به دنبال درگذشت کیم جونگ-ایل، پدرش و رهبر سابق کره شمالی، زمام امور این کشور را برعهده گرفت.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، پارلمان کره شمالی در اقدامی با هدف تقویت قدرت کیم جونگ-اون، وی را به عنوان رئیس کمیسیون امور دولتی که یک نهاد تازه تاسیس است، منصوب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۰۹ ۱۹:۳۲

چقدر متن اون روزنامه و گزارشش برام آشناست و غریب نیست؛ زیاد میگن و اجبارا می شنویم و شاید باور داشته باشیم :))