• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99051410373
  • خبرنگار : 71234

در جلسه کمیسیون آموزش مطرح شد

خبرهای خوشی برای نهضتی‌ها در راه است

خبرهای خوشی برای نهضتی‌ها در راه است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز موضوع وضعیت معلمان نهضتی، غیرانتفاعی و پیش دبستانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه وضعیت معلمان نهضتی، پیش دبستانی و غیرانتفاعی مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم حل مشکلات آنها تاکید شد. تذکری هم به معاون پارلمانی آموزش و پرورش برای رسیدگی به این روند داده شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام نهضتی‌ها اظهار کرد: گلایه‌هایی درباره روند برگزاری این آزمون و سوال‌های آن وجود داشت خیلی‌ها از مساعد نبودن شرایط انتقاد می‌کردند در تلاشیم تا با اتخاذ تدابیری وضعیت آسان‌تر شده لذا خبرهای خوشی برای نهضتی‌ها در راه است مبنی بر این‌که تعداد زیادی از آنها در آزمون پذیرفته خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که قرار شده مشکلات معلمان غیرانتفاعی و پیش دبستانی هم حل شود و وزارت آموزش و پرورش فکری به حال آنها کند تا از حداقل حقوق و بیمه برخوردار شوند.

فلاحی در پایان اظهار کرد که در این جلسه اختیاری رییس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری گزارشی را داد که در آن بر لزوم تاسیس سازمان نوآوری برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۴:۱۸

سلام این خبر فک نکنم مال امروز باشه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۸:۵۹

سلام. خواهش میکنم فکری هم برای آموزشیاران نهضت بعد۹۲ بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۹:۲۹

با سلام متاسفانه در قانون جذب اموزش دهندگان ناعدالتی بسیار بزرگی در حق اموزش دهندگان92ببعد شد و با 7 سال سابقه کار مستمر و مدرک دانشگاهی مشمول طرح نشدن چون ملاک در قانون نوشته شده سنوات کاری نبود بلکه سال ورود بود لطفا به ندای برحق اموزش دهنده بعد 92که.سابقه بالاتر از بسیاری از قبل 92دارند مسئولین گوش فرا دهند

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۲۲:۱۰

سلام به معلمان غیر انتفاعی وپیش دبستانی هم رسیدگی کنید که واقعا زحمت میکشند ولی نه بیمه دارند نه حقوق خوب...

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۹ ۱۳:۵۰

درموردنهضتی‌ های‌ که‌ درامتحان‌ مردادماه‌ ازامتحان‌ جاماندن‌ یاردشدن‌ اگه‌ بشه‌ امتحان‌ دیگه‌ ای‌ براشون‌ برگزاربشه‌ خیلی‌ خوب‌ میشه