• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99052719586
  • خبرنگار : 71565

نصیرایی: هیئت‎های مذهبی در ماه محرم محور حمایت از محرومین جامعه هستند

نصیرایی: هیئت‎های مذهبی در ماه محرم محور حمایت از محرومین جامعه هستند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در ماه محرم محور حمایت از آسیب دیدگان کرونا و دستگیری از محرومین هیئت ها، متدینین و آحاد جامعه خواهند بود.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه چگونه می توان در ماه محرم هزینه و انرژی که صرف کارهای خیر می شود را به سمت مقابله با کرونا سوق داد؟ گفت: قطعا همیشه مومنان در جامعه در این مسیرها گام های موثری برداشته اند، در هر مقطعی که این روحیه و نگاه مومنانه پررنگ تر بوده به همان نسبت خدمات اجتماعی و کمک به محرومین پررنگ تر دیده شده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم مردم به صحنه آمدند، هرچه از دستشان برآمد انجام دادند و برای کمک به یکدیگر تلاش کردند، در حالی که در برخی کشورها شاهد غارت فروشگاه ها و دزدی ماسک بودیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در ماه محرم نیز همینگونه است، چرا که ماه محرم ماه ایثار و از خودگذشتگی است، قطعا مومنین، همه محبین اهل بیت(ع)، مسلمنان و حتی غیر از مسلمانان همچون جامعه ارمنی های عزیز کشور که به اهل بیت ارادت دارند همه در این مسیر تلاش خواهند کرد و علاقه مند هستند با توجه به اینکه که سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) اوج و قله از خودگذشتکی بوده اند آن ها نیز عملا همان مسیر و همان مرام را در پیش بگیرند.

نصیرایی اضافه کرد: قطعا در این مسیر شاهد خواهیم بود که متناسب با شرایط کشور از هموطنانی که به واسطه کرونا دچار مشکلاتی شدند توسط مردم یک حمایت همه جانبه انجام خواهد شد، قطعا محور این امر همین هیئت ها و جوانان متدین و آحاد جامعه خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۷ ۱۰:۳۶

اقای نصیرانی هر وقت این عبا و عمامه بسیار شیک را بر زمین گذاشتی و بیل بدست گرفتی و همانند بسیاری از مردم بیچاره ایران برای یک لقمه نان از بام تا شام بیل زدی و کف دستت تاول زد آنوقت درد محرومین را خواهی شناخت وگرنه فعلاً که.... حتما این پیام را منتشر نمی کنند و به گوش شما هم نمی رسانند.