• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061209142
  • خبرنگار : 30054

خرید مواد شیمیایی خوراکی با کیفیت از بازرگانی کیمیا شیمی پایدار

خرید مواد شیمیایی خوراکی با کیفیت از بازرگانی کیمیا شیمی پایدار

یکی از تاثیرات سبک زندگی مدرن و رایج امروز، تغییر در نوع رژیم غذایی جامعه است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام کیمیا شیمی پایدار، به راحتی می توان گفت تمام مواد خوراکی موجود در بازار، سرشار از انواع مواد شیمیایی هستند که عموم جامعه از خواص و علت افزودن این ترکیبات اطلاعی ندارند و ادعا می شود این ترکیبات به منظور ایجاد خواص ویژه افزوده می شوند.

عمده این ترکیبات با عنوان نگهدارنده و با هدف افزایش ماندگاری محصولات و حفظ خواص آنها در حین نگهداری و حمل و نقل در ترکیب محصولات قرار می گیرند.

در کنار افزایش ماندگاری محصولات دلایل دیگری چون حفظ طعم و رنگ واقعی، افزایش کیفیت بافت و قوام محصول، تسهیل در فرآیندهای تولید برای افزودن مواد شیمیایی خوراکی تعریف شده اند که این مواد شیمیایی در دسته های مختلفی همچون نگهدارنده ها، امولسیفایرها، انواع آنتی اکسیدان، مکمل های غذایی، شیرین کننده و طعم دهنده ها طبقه بندی میشوند.

مواد شیمیایی یا طبیعی که باعث توقف و یا کاهش رشد میکروارگانیسم ها می شوند، نگهدارنده نامیده می شوند. اغلب این نوع از ترکیبات را با هدف جلوگیری و یا کاهش تغییرات شیمیایی، آنزیمی و میکروبی ناخواسته به محصولات غذایی تولید شده اضافه می کنند تا زمان ماندگاری آن را افزایش دهند. از جمله نگهدارنده های مواد غذایی سوربات پتاسیم و آنتی اکسیدان ها هستند.

قیمت و خرید افزودنی های خوراکی پرمصرف

کافئین : از معدود ترکیبات شیمیایی است که به صورت طبیعی در محصولاتی همچون چای و قهوه و کاکائو وجود داشته و به دلیل ویژگی هایی که به همراه دارد به عنوان یکی از ترکیبات اصلی محصولات پرمصرفی چون نوشیدنی ها و شکلات ها اضافه می شود.

با توجه به نوع خواص کافئین که نوعی تحریک کننده روانی به شمار می رود، اغلب با هدف تحریک مغز و بهبود هوشیاری ذهنی و کاهش خستگی بدن در ترکیب برخی از محصولات خوراکی قرار می گیرد.

با توجه به آنچه که در رابطه با کافئین گفته شد کاربردهای متنوعی برای آن در نظر گرفته می شود که می توان به مواردی همچون افزودن به ترکیب مسکن ها به منظور درمان سردردهای میگرنی، در محصولات مراقبت پوستی به منظور پیشگیری از بیماری های پوستی و کاهش چین و چروک و کاربرد اصلی آن که طعم دهنده قوی و بدون جایگزین است، اشاره نمود.

با توجه به نوع مصرف خوراکی و دارویی کافئین کیفیت و اصل بودن آن اهمیت زیادی دارد و در نتیجه آنچه برای تولیدکنندگان اهمیت پیدا می کند، خرید کالای اصل و باکیفیت از تامین کنندگان معتبر مواد شیمیایی است.

آنتی اکسیدان TBHQ : از واکنش های معمول در علم شیمی، اکسیداسیون یا همان اکسید شدن است که درصورت انجام این واکنش در مواد غذایی علاوه بر از دست دادن طعم و رنگ، با تجزیه شدن ویتامین ها ارزش غذایی آن نیز کاهش می یابد.

درنتیجه برای محصولات غذایی به ویژه چربی ها و روغن ها برای جلوگیری از این واکنش، افزودن آنتی اکسیدان به منظور حفظ کیفیت محصولات در اثر گذشت زمان امری ضروری است.

آنتی اکسیدان TBHQ به عنوان نگهدارنده در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد که به افزایش ماندگاری محصولات تولیدشده در صنایع غذایی و حتی برخی محصولات آرایشی و بهداشتی کمک میکند.

سوربات پتاسیم : این ترکیب شیمیایی که در دسته ترکیبات نگهدارنده مواد غذایی قرار می گیرد از طریق جلوگیری از رشد قارچ ها و کپک ها، ماندگاری و طول عمر محصولات خوراکی را افزایش می دهد.

سوربات پتاسیم که هیچ گونه تاثیری بر طعم و مزه محصولات غذایی ندارد در محصولات لبنی، انواع نان و مربا، میوه ها و سبزیجات کنسرو شده و حتی نوشابه و آب میوه ها وجود دارد.

به طورکلی مواد شیمیایی با گریدهای مختلف تولید می شوند؛ پتاسیم سوربات نیز در کنار گرید خوراکی که در صنایع غذایی جایگاه ویژه ای دارد، با گرید صنعتی نیز به بازار عرضه می شود.

به عنوان مثال به دلیل حساسیت محصولات آرایشی و لزوم بر ماندگاری بیشتر این نوع از محصولات، اغلب از این ترکیب در انواع شامپو و کرم های مرطوب کننده و ضدآفتاب به عنوان نگهدارنده استفاده میشود.

بازرگانی کیمیا شیمی پایدار، تامین کننده انواع مواد شیمیایی خوراکی و صنعتی

امروزه مواد شیمیایی در بازار صنایع غذایی، به دلیل تاثیرات مثبت بر محصول نهایی، جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند. به دلیل اهمیت سلامت محصولات خوراکی، کیفیت مواد شیمیایی مصرفی با گرید خوراکی اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.

آنچه که در خرید و فروش مواد شیمیایی خوراکی اهمیت دارد، اصل بودن کالا و ارائه آنالیز مصرف محصول است که باید با بار ارائه شده همخوانی داشته باشد.

بازرگانی های مختلفی در زمینه عرضه و فروش مواد شیمیایی خوراکی و صنعتی فعال هستند که در این بین می توان گفت بازرگانی کیمیا شیمی پایدار ازجمله تامین کنندگان معتبر در زمینه مواد شیمیایی خوراکی است که تجربه و سابقه این شرکت بازرگانی در حوزه مواد شیمیایی، کیفیت بالا و اصل بودن محصولات عرضه شده را تضمین میکند.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد انواع مواد شیمیایی و دریافت آنالیز محصولات مد نظر به صورت آنلاین با کارشناسان فروش بازرگانی کیمیا شیمی پایدار تماس حاصل نمایید، پس از اطمینان از کیفیت محصول جهت خرید به صورت عمده و ثبت سفارش انواع افزودنی های خوراکی مورد نیاز خود با کارشناسان فروش ما هماهنگ نمایید.

شماره های تماس

۰۲۱-۷۷۷۳۸۳۰۱

۰۲۱-۷۷۷۳۸۳۰۲

۰۲۱-۷۷۷۳۸۳۰۳

علاوه براین، می توانید اطلاعات کامل در زمینه انواع مواد شیمیایی خوراکی، صنعتی و آزمایشگاهی و آشنایی با کاربردهای آنها را در وبسایت بازرگانی کیمیا شیمی پایدار به آدرس/http://kimiacommercial.com مطالعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha