• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 99061914533
  • خبرنگار : 71477

کرملین: هیچ گفت‌وگویی میان ترامپ و پوتین برای پیش از انتخابات آمریکا برنامه‌ریزی نشده است

کرملین: هیچ گفت‌وگویی میان ترامپ و پوتین برای پیش از انتخابات آمریکا برنامه‌ریزی نشده است

سخنگوی کرملین تاکید کرد، هیچ گفت‌وگویی میان روسای جمهور روسیه و آمریکا پیش از انتخابات نوامبر در آمریکا برنامه‌ریزی نشده است اما اگر لازم باشد ممکن است یک تماس تلفنی میان آنها برقرار شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: تاکنون هیچ گفت‌وگویی میان ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهور روسیه و آمریکا برنامه‌ریزی نشده است. تاکنون هیچ دلیلی برای این کار وجود نداشته است. اما همان طور که می‌دانید آنها اغلب با یکدیگر در ارتباط هستند.

وی افزود: چنین مذاکراتی گاهی با ابتکار طرف روسی برقرار می‌شوند و گاهی با ابتکارعمل طرف آمریکایی. زمانی که لازم شود، برنامه‌ریزی تماس‌های تلفنی راحت‌تر است.

از ابتدای سال جاری میلادی، پوتین و ترامپ هشت تماس تلفنی داشتند. دو مورد از این تماس‌های تلفنی سه‌جانبه بود و سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان نیز به این گفت‌وگوها پیوسته بود.

پسکوف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جلسه سالانه پرسش و پاسخ پوتین امسال در شکل سنتی خود برگزار نخواهد شد اما موضوعات آن به کنفرانس خبری بزرگ پوتین در دسامبر ۲۰۲۰ اضافه خواهد شد.

با این حال پسکوف گفت: ‌با توجه به رویدادهای امسال، رئیس جمهور روسیه تاکنون یک جلسه پرسش و پاسخ برگزار کرده است و به همین خاطر است که برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ سالانه در غالب سنتی خود زیادی است.

وی افزود: ما بدون شک تلاش خواهیم کرد تا برخی موضوعات جلسه پرسش و پاسخ سالانه را به این کنفرانس اضافه کنیم و اجازه دهیم رئیس جمهور بازخوردهایی را از سوی ساکنین مناطق مختلف دریافت کند.

نخستین جلسه پرسش و پاسخ پوتین در قالب سنتی خود در ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار شد.

امسال به خاطر پاندمی کرونا، اکثر رویدادها با مشارکت پوتین از اواخر ماه مارس در چهارچوب یک ویدئو کنفرانس برگزار شده است.   

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha