• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99071007464
  • خبرنگار : 90111

وعده پاداش میلیاردی سعودی‌ها به النصر برای شکست پرسپولیس!

وعده پاداش میلیاردی سعودی‌ها به النصر برای شکست پرسپولیس!

وزیر ورزش عربستان به بازیکنان النصر قول داد که در صورت شکست پرسپولیس و صعود به فینال به هر یک از آنها ۱۰۰ هزار ریال سعودی پاداش دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با دو گل الاهلی را شکست دهد.

النصر با پیروزی در این دیدار به نیمه نهایی راه پیدا کرد تا حریف پرسپولیس شود.

عبدالعزیر الترکی بن فصیل وزیر ورزش عربستان قول داد که در صورت صعود النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا به هر یکی از بازیکنان این تیم ۱۰۰ هزار ریال سعودی پاداش خواهد داد.

وزیر ورزش عربستان بلافاصله بعد از پیروزی النصر برابر الاهلی با رئیس باشگاه النصر تماس گرفت و پیروزی این تیم را  تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، با در نظر گرفتن قیمت ریال عربستان در بازار ایران در صورت پیروزی النصر برابر پرسپولیس به هر کدام از بازیکنان این تیم بیش از یک میلیارد پاداش داده خواهد شد.

در نظر بگیرد که اگر وزیر ورزش ایران چنین قولی را به بازیکنان پرسپولیس می داد آن وقت در فوتبال ایران چه جنجال به پا می شد. آیا مثل همیشه تئوری توهم توطئه فعال نمی شود و دیگر تیم های که چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند وزیر ورزش را پرسپولیس خطاب نمی کردند؟

اما در فوتبال عربستان به راحتی وزیر ورزش چنین تصمیمی می گیرد و نه تنها موفقیت تیم را تبریک می گوید بلکه چنین پاداشی را هم در نظر می گیرد تا نشان دهند که موفقیت فوتبال باشگاهی همان موفقیت فوتبال ملی است و  النصر نماینده کل فوتبال عربستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۰۹:۱۰

واقعا باید به حال فوتبال‌مون و طرز تفکرات برخی‌ها در این که وزیر پرسپولیسی تاسف خورد نماینده فوتبال یک مملکت به جای این که قبل از مسابقه روحیه به تیم بدهند انتقادات بی جا می‌کنند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۱ ۰۰:۲۴

احسنت

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۰۹:۲۲

در نظر داشته باشید وقتی وزارت ورزش ایران اختیار دو باشگاه را دارد ولی متاسفانه بین آن‌ها تفاوت فاحش می‌گذارد چه توقعی دارید، بحث داوری نیست؟ بحث ثبات در این چند سال است که در استقلال هیچ موقع نبود! چون هیچ موقع یک هیات مدیره قوی نبود؛ در ضمن باشگاه های سعودی خصوصی هستن نه دولتی و تبریک هیچ ایرادی ندارد.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۰۹:۲۹

آره ولی شایدم وزیر ورزش اونا تعهد داره به تیم محبوبش مثل اینجا.ایران شده کلا متوهم!!! #وزیر مستقیم گل نمیزنه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۰۹:۵۲

خواستم به عرض نگارنده مطلب برسانم آخه مرد حسابي آدم بايستي كمي منصف و منطقي باشه ؛ در اين كه بين دو تيم تحت تصدي‌اش تبعيض قائل مي‌شوند هيچ شك و ترديدي وجود ندارد؛ در طول اين هشت سال هر وقت استقلال خواست اعلام وجود كنه هر بار به طريقي زمينش زدند؛ از فروش بازيكنان و تغييرات گسترده در هر فصل تا به‌كار گيري مديران سياسي و بدون هيچ سابقه ورزشي ؛شفر تيم خوبي ساخته بود ستاره‌هاش و من جمله تيام و جباروف و مجيد حسيني و كاوه رضايي و...رو فروختند ، استراماچوني تيم باكيفيتي ساخته بود ، تمام حريفان ازش هراس داشتند پولش و ندادند ول كرد رفت؛ الان هم تيم با پنجره بسته، بدون مدير عامل، بدون سرمربي، با كلي بدهي، در آستانه شروع فصل جديده ، تيم رقيب صد درصد بر عكس ، رقابت بايستي در شرايط برابر باشه نه دست و پاي حريف رو ببندي تا خودت قهرمان شي.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۰:۵۷

باسلام، مردم ما تو فلاکت زندگی میکنن، اونوقت با قراردادهای غیرکارشناسانه در فوتبال دولتی ما، میلیاردها تومن از جیب همین مردم بدبخت هزینه میشه. دادن پاداش جهت انگیزه بخشی و تاثیرگذاری تو روحیه بازیکنان خیلی هم خوب هست،به شرطی این هم در مورد همه تیم‌ها لحاظ بشه. بعدش،تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۱:۳۵

چی رو با چی مقایسه میکنی ..کجا رو با کجا مقایسه میکنی ؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۱:۵۱

دارندگی و برازندگی وسلام. برای ورزشکاران احترام قائل هستند و حاضر هزینه کنند. مگر وضع اقتصادی در عربستان مانند ایران است.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۲:۱۵

اولا شما این خبر وعده پاداش را از کجا آوردین؟ ثانیا چرا نظر هواداران را توهم توطئه میدونین؟ ابتدا ادله بخواهید آیا تا الان ادله اعتراض هواداران استقلال را منتشر کردین؟

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۲:۲۷

در ایران چند برابر این به عناوین مختلف داده می شود. حسین هدایتی، میلیاردها تومان وارد باشگاه پیروزی کرد و کسی هم دم نزد.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۲:۳۶

وزیر ما دو تا تیم زیر دستشه یکسان به اونا نگاه نمیکنه بعد بخواد با همه تیم‌ها پدرانه رفتار کنه...نمی‌خواد پاداش بده به بازیکنای پیروزی، بره پاداش‌های دو تا المپیک قبلی رو صاف کنه.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۲:۵۵

هر کار اشتباهی که اونا می‌کنند ما هم باید بکنیم ؟؟ اول این که فوتبال یک ورزش است نه تجارت و فکر میکنم هر کس که شروع به بازی فوتبال میکند فکر به پول نمی‌کند بلکه علاقه دارد و دوم این که به اندازه کافی پول‌دار هستند.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۵:۱۹

چرا همیشه از این تیم که شانسی رفت بالا حمایت میشه خب معلومه که حریف با عرضه جلوش بذارن مثل تیم های ژاپنی یا کره ای رفت و برگشت می‌بازن. پس خودتون و نکشید. این تیم هیچ وقت تو آسیا حرفی برای گفتن نخواهد داشت. اگه قراره حمایتی باشه همه ی تیم‌ها باید حمایت بشه النصر یه تیم درجه چند تو عربستانی اگه وزیر به یه تیم شهرستانی کمک کنه خودتون رو می‌کشید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۲۱:۳۶

دوست عزیز لطفا به چند نکته توجه بفرمایید: به قول شما پرسپولیس شانسی می‌بره و شانسی میره بالا اما این صحبت شما فقط مصرف داخلی داره چون امثال شما میگید قهرمانی‌های این تیم شانسیسه و اشتباهات داوری و خواست وزارت ورزش و ... اما در آسیا موضوع به صورت کلی تفاوت داره و امیدوارم که بازی برگشت پرسپولیس رو مقابل الدحیل رو دیده باشید که کاملا حرف شما رو نقض میکنه و پرسپولیس با همین ناداوری و بدشانسی محض باخت. نکته بعدی این که پرسپولیس در بازی برگشت فینال آسیا دو سال قبل نباخت که شما گفتید رفت و برگشت باخت و موقعیت‌هاش یکی پس از دیگری از دست رفت با بی دقتی و گرنه نتیجه چیز دیگری میشد. ما هیچ وقت خودمون رو نمی‌کشیم بلکه شما هستید که فعلا دارید به در و دیوار میزنید خودتون و و ادعای قهرمانی آسیا رو دارید و ما بی ادعا حرفمون رو توی زمین زدیم و خواهیم زد و نتایج گویای این امر هست. در ضمن هنوز باخت‌های شما در استادیوم آزادی مقابل همین تیم‌های کره ای و ژاپنی جون دار به قول شما رو فراموش نکردیم مثل جوبیلوایواتا و اف سی سئول! ما همیشه دید ملی به بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آسیا داشتیم و داریم اما افرادی مانند شما فقط بحث آبی و قرمز راه می‌ندازید که چقدر خوب میشه که ما هم با کمال تاسف کمی از همین عربستان و وزیرش حداقل این موضوع ملی رو بپذیریم و یاد بگیریم. و در آخر این که بهتره با کمی مطالعه راجب فوتبال آسیا صحبت کنید و اگر اطلاعاتتان ناقص هست صحبتی به زبان نیاورید، النصر عربستان یک تیم خوبی هست و درجه یک شده در این سالها و پا به پای الهلال برای قهرمانی لیگ عربستان جنگیده و حتی چند دوره هم قهرمان لیگ و جام پادشاهی این کشور شده و حتی همین دو سال پیش با کنار زدن الهلال قهرمان لیگ عربستان شده و در بازی شنبه با پرسپولیس قدرت این تیم رو خواهید دید و شاید کمی از الهلال الان ضعیف تر باشد ولی بعد از الهلال قوی‌ترین تیم این کشوره. اما با جمله آخرتون موافقم باید به همه تیم‌ها کمک بشه و وزیر حمایت بکنه همه تیم‌های شهرستانی نه تنها استقلال و پرسپولیس! والا در این سالیان همگان به وضوح دیدند که وزیر از هر تیمی حمایت کرده این شما بودید که خودتون رو کشتید که از ما حمایت نمیشه اینا گرچه که تا حدودی هم حق دارید اما خب وزیره دیگه هر وزیری ممکنه به سمت یک تیم چرخش بیش‌تری داشته باشه که درست نیست.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۲۳:۰۴

بنده به شما پیشنهاد میدم تا دیر نشده بری منیریه یه پرچم ژاپن بخری. گرون میشه ها از ما گفتن بود.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۰ ۱۶:۴۰

وزیر ورزش عربستان همین پاداش رو پارسال برای الهلال هم گذاشته بود. هیچ تفاوتی براشون نداره و هدف خدمت به فوتبال ملیه. اما تو کشور ما یه تیمی وجود داره که همه جور حمایت رو پشت سرش داره و تیم‌های دیگه که شما هوادارشون رو متوهم خطاب کردین حتی از بازی دادن بازیکناشون تو آسیا محروم میشن.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۱ ۱۴:۲۰

دقیقا توطئه هست و شما هم بوقچی توطئه گران هستید.اگر وزیر ورزش عربستان همزمان تیم النصر و الهلال رو اداره میکرد و در دوران وزارتش الهلال رو نابود میکرد اونوقت جرات نمیکرد همچین جایزه ای بذاره چون طرفداران الهلال غوغا میکردن

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۱۳ ۰۷:۳۸

بیاییم با اتحاد و همدلی ایران رو بسازیم. و دست از حزب بازی و قرمز و آبی در همه ی ارکان مدیریت کشور برداریم. بیاییم ما مردم درست فکر کنیم درست قضاوت کنیم.