• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99071309906
  • خبرنگار : 30054

چاپ دفتر مشق های متنوع در مجتمع چاپ و صحافی جنگل

چاپ دفتر مشق های متنوع در مجتمع چاپ و صحافی جنگل

مجتمع چاپ و صحافی جنگل که سالهاست به عنوان زیرمجموعه بزرگی‌ از انتشارات جنگل مشغول به فعالیت است، همه ساله متناسب با حجم تقاضا در بازار داخلی و بین المللی، اقدام به چاپ دفتر مشق های متنوع با قیمتی رقابتی و با بالاترین کیفیت ممکن، در مقایسه با دیگر چاپخانه‌های سراسر ایران می‌نماید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، خدمات چاپ دفتر مشق‌های جنگل اعم از دفترهای ساده و فانتزی، دفترهای سیمی و معمولی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع متناسب با بودجه و نیاز مشتریان در مجتمع بین المللی چاپ جنگل انجام می‌گیرد.

خدمات چاپ دفتر مشق در چاپخانه جنگل

دفترها جز اقلام ضروری برای محصلین جامعه اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان به شمار می‌آیند؛ هر چند امروزه استفاده از دفترها در بین بزرگسالان و کارمندان سازمان‌های مختلف به‌جهت یادداشت امور روزانه خود به وفور مشاهده می‌شود.

از آنجا که این دفترها در طول سال تحصیلی به طور مداوم در حال استفاده شدن و ورق زدن هستند، لازم است علاوه بر زیبایی، جذابیت و تنوع در رنگ و طرح، از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در طولانی مدت دچار پارگی در جلد یا برگه‌های خود نشوند.

به دلیل اهمیت پررنگ استفاده از دفتر مشق‌ها و نیاز به تولید و چاپ دفترهای با کیفیت، چاپ دفتر مشق در تیراژ بالا یکی از خدمات اصلی چاپخانه جنگل در کنار دیگر خدمات چاپ کتاب، چاپ سررسید، چاپ مجله و غیره قرار گرفته است که از اهمیت و حساسیت بالایی نیز برخوردار است.

با توجه به وجود دستگاه‌های چاپ مدرن در این چاپخانه، امکان ثبت سفارش چاپ دفتر فوری نیز وجود دارد و مشتریان قادرند متناسب با نیاز خود، کارایی و بودجه مدنظر در هر زمان دلخواه، به ثبت سفارش چاپ دفتر معمولی و یا اختصاصی با حک لوگوی سازمان خود روی آن بپردازند.

چاپ دفتر مشق های اختصاصی در چاپخانه جنگل

بسیاری از سازمان‌ها در راستای تبلیغات و اهداف بازاریابی خود نیاز به چاپ دفترهای اختصاصی با حک لوگوی سازمان خود دارند. در همین راستا چاپخانه جنگل با فراهم آوردن بستری جهت تولید و چاپ دفتر مشق های اختصاصی، به سازمان‌های داخلی و خارجی مختلفی جهت رسیدن به اهداف بازاریابی خود کمک نموده و خدمات چاپ دفتر مشق خود را با بالاترین کیفیت به‌وسیله بروزترین دستگاه‌های چاپ و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به مشتریان خود عرضه می‌کند.

دفتر مشق های جنگل قابلیت تولید در جلدهای متنوع اعم از جلد گلاسه، طلقی، سلفونی، چرمی و انواع جلد نرم و سخت همراه با طرح دلخواه شما را دارا هستند.

همچنین امکان انتخاب گرماژ کاغذ دفتر، رنگ کاغذ و درج لوگو در تمامی صفحات دفتر مدرسه وجود دارد. صحافی دفتر مشق ها متناسب با بودجه مشتری و به صورت صحافی منگنه، صحافی چسبی، صحافی فنردار و غیره انجام می‌شود.

در صورت تمایل به ثبت سفارش خود کافی است سری به سایت «چاپ جنگل» زده و فرم مربوط به ثبت سفارش چاپ را تکمیل نموده و یا درخواست خود را به ایمیل چاپخانه ارسال نمایید.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان مربوطه راهنمایی گرفته و به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره چاپ ما استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha