• چهارشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99072317777
  • خبرنگار : 71533

آیت‌الله سلیمانی: مجلس یازدهم بار سنگینی بر دوش دارد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس یازدهم متفاوت از مجالس گذشته است، چرا که هیچ یک از روسای قبلی مجلس به این میزان با رهبری گره نخورده بودند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز مجلس یازدهم و شخص شما به عنوان رئیس آن به دلیل تعاریف رهبری بار سنگینی را بر شانه دارید، این مجلس متفاوت از مجالس گذشته است، چرا که هیچ یک از روسای قبلی مجلس به این میزان با رهبری گره نخورده بودند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فرودگاه چابهار به عنوان دروازه کشور گفت: این پروژه همواره در کشمکش اجرایی شدن و اجرایی نشدن بین دستگاه ها بوده و حتی دو مرتبه با دست خود من کلنگ آن زده شده است، اما چندی بعد پروژه متوقف شده است.

سلیمانی افزود: این در حالی است که فقط از اعتبارات رهبری حدود ۶۰ میلیارد تومان برای توسعه سواحل مکران در نظر گرفته شده ولی همواره به دلیل بی توجهی ها با وجود تاکید رهبری به این منطقه جفا شده است.

همچنین در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان نیز با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان اظهار کرد: برای توسعه این استان موضوع مشارکت مردم از همه اقوام و مذاهب و گروه‌ها مطرح است؛ این مشارکت باید حتی در بخش های نظامی و انتظامی نیز وجود داشته باشد تا همه شهروندان احساس مشارکت در امور را داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه چهره امنیتی استان باعث شده سرمایه‌گذار رغبتی به سرمایه‌گذاری در این استان نداشته باشد، این چهره باید از استان زدوده شود.

امام جمعه زاهدان در پایان تاکید کرد: ظرفیت های بسیاری به دلیل هم مرزی استان با پاکستان، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد که می تواند سیستان و بلوچستان را تبدیل به مرکزیت علمی، درمانی، تجاری و توریستی کند، اما متاسفانه امروز این استان یک منطقه ممنوعه شناخته می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha