• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99072820790
  • خبرنگار : 30054

بهترین راه افزایش فروش چیست؟

بهترین راه افزایش فروش چیست؟

توانایی برای فروش محصولات به مشتریان، یک مهارت پایه در هر شغل و تجارت به شمار می رود و زمانی که بحث فروش می شود، همه چیز به صحبت کردن با مشتریان ختم نمی شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت بشیری، شما باید مهارت های دیگری را به دست بیاورید تا بتوانید روی آن ها تاثیر بگذارد و کاری کنید تا تصمیم به خرید از شما بگیرند. بهترین راه های افزایش فروش را می توانید در وب سایت www.hamidrezabashiri.com با کمک متخصص و کارشناس فروش آقای حمیدرضا بشیری به دست بیاورید.

شما نیاز به تکنیک ها و ترفندهای حرفه ای دارید تا مشتریان خود را راضی کنید. به یاد داشته باشید که اگر مشتریان شما را دوست داشته باشند، بیشتر تمایل دارند از شما و محصولات تان خرید کنند. یکی از مهم ترین مهارت های یک فرد فروشنده این است که بداند چگونه به مشتری آرامش خیال بدهد و اطمینان او را جلب کند. شما باید بهترین راه فروش به مشتریان خود را بشناسید.

یا می توانید با گرفتن کتاب آموزش فروشندگی از سایت ایشان برتری خود را در بازار ثبت کنید

مورد دیگر این است که باید شنونده خوبی باشید. اگر ندانید که مشتریان می خواهند چه چیزی به شما بگویند، هر چند هم که مهارت های جدیدی را یاد گرفته باشید، نمی توانید روی آن ها تاثیر بگذارید. یک فروشنده با تجربه و متخصص نیاز دارد تا یاد بگیرد خود را کنترل کرده و بیشتر از این که گوینده باشد، شنونده خوبی باشد. می بینید؟ فروشندگی و فروش در دنیا پر رقابت این روزها به سادگی که فکر می کنید، نیست. متخصص و کارشناس فروش و بازاریابی آقای حمیدرضا بشیری در وب سایت www.hamidrezabashiri.com به شما راهکارهای را نشان می دهد تا بتوانید این توانایی ها را در خود تقویت کنید.

هم چنین باید شش دانگ حواس خود را به مشتری بدهید. خودتان را جای مشتری بگذارید، اگر فروشنده ای که به شما و خواسته های تان توجه ندارد را ترجیح می دهید یا مشتری که تماما در اختیار شما است و تمام توجه خود را به شما می دهد، حتی اگر خریدی انجام ندهید؟ فروشندگی شغلی است که باید زندگی کار و شخصی خود را بیش از شغل های دیگر از هم جدا کنید. باید به مشتری ارزش بنهید و این ارزشمند بودن را به آن ها اثبات کنید. بهترین راه فروش محصولات تان این است که مشتری احساس کند که مورد احترام و توجه قرار می گیرد.

 و اما موضوعی دیگر که می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که هرگز در فروش محصولات خود عجله نکنید. هیچ مشتری دوست ندارد این احساس را داشته باشد که فریب می خورد. باهوش ترین فروشندگان کارهایی انجام می دهند تا به گونه غیر مستقیم مزیت های محصول خود را به مشتریان یادآور شوند. آن ها هرگز روی تصمیم گیری مشتری خود تاثیر نمی گذارند و سعی در وادار کردن آن ها ندارند. شما با یادگیری ترفندهای فروش می توانید در عین فروش محصولات خود به گونه غیر مستقیم، تصمیم گیری را بر عهده مشتریان بگذارید، به گونه ای که ترغیب شوند تا محصولات شما را امتحان کنند.

در این فصل دوره آموزش فروش رایگان ثبت نام می کنند

برای این که بدانید سایر جنبه های تاثیرگذاری روی مشتری و یافتن بهترین راه افزایش فروش تجارت تان چیست، می توانید وارد وب سایت www.hamidrezabashiri.com شده و ثبت نام کنید و از توصیه های کارشناس موجود بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.