• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 99072820797
  • خبرنگار : 71145

رهبر انصارالله: آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواهند ما امت برده باشیم

رهبر انصارالله: آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواهند ما امت برده باشیم

دبیرکل انصارالله یمن به وضعیت تحریف و انحرافی اشاره کرد که شکافی عظیم در صفوف مسلمانان ایجاد کرده و منجر به مشکلات بزرگی در زندگی واقعی آنها شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی اظهار کرد: دشمنان از انحراف در واقعیت امت اسلام برای اهانت به قرآن و اسلام سوءاستفاده کردند. اما تمدن غرب ذره‌ای رحم ندارد و جوامع بشری را در هم کوبیده، آزادی‌های ملت‌ها را مصادره می‌کند و ثروت‌هایشان را به یغما می‌برد و کشورهایشان را اشغال می‌کند سپس می‌آید دم از حقوق بشر می‌زند.

او این سوال را مطرح کرد: آیا غربی‌ها به حقوق بشر در یمن، فلسطین و دیگر کشورهای عربی و اسلامی احترام می‌گذارند؟

عبدالملک الحوثی در سخنرانی در افتتاحیه برنامه‌ها و فعالیت‌های مقدماتی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با افتخار می‌گوید آماده اعطای سرزمینی عربی به رژیم دشمن است تا آن را مانند بلندی‌های جولان اشغالی مصادره کند این چه تمدنی است؟ در غرب برای پستی، رذیلت و فساد زمینه سازی می‌کنند بعد با عنوان آزادی می‌آیند تا به پیامبر حضرت محمد (ص) و اسلام اهانت کنند در فرانسه انتقاد از یهود صهیونیست ممنوع است حتی تردید نسبت به آنچه درباره هولوکاست مدعی‌اند، ممنوع است هر چه قدر هم که ادله و شواهد بیاورید حتما در معرض محاکمه قرار خواهید گرفت. در غرب به تو اجازه داده می‌شود به اسلام و انبیا اهانت کنی، ملحد باشی و به خداوند اهانت کنی اما به تو اجازه داده نمی‌شود به یهود صهیونیست ناسزا بگویی و با آنها به خصومت بپردازی.

دبیرکل انصارالله یمن تاکید کرد: هجمه صریحی در جهان وجود دارد که ما را به عنوان امت اسلام برای ضعیف کردن ایمان‌مان هدف می‌گیرد. هجمه صریحی برای اهانت به رسول اکرم، اسلام و مسلمانان وجود دارد؛ هجمه‌ای که فکر و ایمان ما را با هدف تهاجم فرهنگی علیه ما هدف می‌گیرد. تلاشی وجود دارد که می‌خواهند ما را طرحی برای آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و غرب قرار دهند تا امت برده باشیم نباید این طرح‌ها را که با هدف به بردگی کشاندن ما و ضعیف کردن فکر و هویت و باور ماست، بپذیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha