• جمعه / ۲ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99080200586
  • خبرنگار : 71560

فیروزی: تخریب و فحاشی مسئولان زیبنده نظام اسلامی نیست

فیروزی: تخریب و فحاشی مسئولان زیبنده نظام اسلامی نیست

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که انتقادها باید دلسوزانه و همراه با راهکار مطرح شود تا جامعه را رشد دهد، اما دنبال کردن مسیر تخریب و فحاشی تنها مشکلات را تشدید می‌کند.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت حرکت همدلانه و تدبیر مسئولانه برای حل مشکلات کشور بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی، وحدت و همدلی لازمه‌ حل مسائل است. همه مردم و جریان‌های سیاسی و ارکان نظام باید برای حل مشکلات دست به دست هم داده و حرکت کنند. همه ما اصل ولایت مطلقه فقیه را پذیرفته‌ایم و باید تابع سیاست‌های مقام معظم رهبری بوده و در مسیری که ایشان ترسیم می‌کنند هماهنگ و همدل حرکت کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز شرایط ایجاب می‌کند تا همه مسئولان و مجریان وظیفه ذاتی خود را درک کرده و با درایت و زمان‌ شناسی مشکلات را رصد کنند و تنها هدف همه ما باید رفع دغدغه‌های مردم باشد. هرگونه فرصت سوزی و عدم تشخیص صحیح راهکار حل مشکلات، می‌تواند ضربه جدی را به کشور وارد کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حفظ تمامیت ارضی کشور و حل مشکلات مردم، وحدت یک مولفه کلیدی است، تصریح کرد: همه مسئولان در هر بخشی باید تلاش خود را به کار گرفته تا بستر لازم برای رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

فیروزی پوربادی در ادامه تاکید کرد: در شرایط کنونی تخریب مسئولان به صلاح کشور نیست. بیان انتقادهای دلسوزانه باید همراه با راهکار باشد تا منجر به رشد جامعه شود. تخریب و فحاشی زیبنده نظام اسلامی نیست. باید حرف‌ها در بستر منطق زده شود. تخریب مسئولان با اخلاق و شرع تطابق ندارد. بعضی‌ها متوجه شرایط جامعه نیستند. رسانه‌ها نیز در این زمینه نقش دارند نباید جنجال آفرین بوده و تهمت‌ها و تخریب‌ها را دنبال کنند. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا در فضایی آرام مشکلات را برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: تخریب مسئولان و دنبال کردن حاشیه‌ها تنها موجب خوشحالی دشمنان شده و زمینه‌ی سوء‌استفاده برای آنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha