• سه‌شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99102317582
  • خبرنگار : 71234

فلاحی: بنیاد شهید با حساسیت بیشتری بر کار کمیسیون‌های پزشکی نظارت کند

فلاحی: بنیاد شهید با حساسیت بیشتری بر کار کمیسیون‌های پزشکی نظارت کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید بنیاد شهید با حساسیت بیشتری بر کار کمیسیون‌های پزشکی نظارت کند تا مبادا در روند بررسی پرونده‌هایی که برای تعیین درصد جانبازی و ایثارگری تشکیل می‌شود، رابطه بر ضابطه غلبه کرده و حقی از کسی ضایع شود.

سارا فلاحی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به دیدارش با اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: در این جلسه ضمن بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر لزوم انجام تمهیداتی برای اشتغال زایی خانواده های شهدا تاکید شد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه تمام استان ایلام در دوران جنگ تحمیلی در معرض آسیب و بمباران بوده و افراد زیادی نیز مجروح شده و آسیب دیده‌اند اما به خاطر شرایط آن زمان، مدرکی ندارند به همین دلیل شایسته است بنیاد شهید به این قشر توجه بیشتری کرده و برایشان کمیسیون پزشکی تشکیل دهد تا در صورت امکان، حق ایثارگری به آنها و فرزندانشان تعلق بگیرد.

فلاحی تاکید کرد: باید بنیاد شهید با حساسیت بیشتری بر کار کمیسیون‌های پزشکی نظارت کند تا مبادا در روند بررسی پرونده‌هایی که برای تعیین درصد جانبازی و ایثارگری تشکیل می‌شود رابطه بر ضابطه غلبه کرده و حقی از کسی ضایع شود. همچنین لازم است از محل منابع و بنگاه های اقتصاد مربوط به بنیاد شهید سرمایه گذاری بیشتری در استان ایلام صورت بگیرد تا زمینه اشتغال همسرانی که توانایی کار دارند و فرزندان شهدا و ایثارگران خصوصاً دختران شهدا و ایثارگران آن ها فراهم شود.

سخنگوی فراکسیون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موضوع بدهکاری بنیاد شهید به این دانشگاه گفت که این موضوع در بنیاد شهید پیگیری شود. البته که آقای اوحدی توضیح داد که بخش زیادی از این بدهی ها پرداخت شده و راهکاری جهت پرداخت مابقی مطالبات نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه آزاد، نمایندگان بنیاد شهید و بنده تشکیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha