• دوشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99120402792
  • خبرنگار : 30054

آشنایی با محبوب ترین ابزار های بازی کودکان در منزل

آشنایی با محبوب ترین ابزار های بازی کودکان در منزل

ابزارهای بازی یکی از مناسب ترین و پرکاربردترین ابزارها برای کودکان است که ارتباط کاملی با تربیت آن ها دارد که این موضوع اهمیت تهیه و خرید اسباب بازی ها را به میزان قابل توجه ای در میان والدین افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مادران، از سوی دیگر تا به امروز شرکت های متنوع ای در جهت تولید اسباب بازی برای کودکان قدم برداشته اند که گاها برخی از آن ها محصولات استاندارد و برخی دیگر غیر استاندارد را تولید می کنند اما در این متن می خواهیم به صورت تخصصی به معرفی و بررسی محبوب ترین ابزار های بازی کودکان در منزل نگاهی بیاندازیم.

ابزار های بازی کودکان به چه دسته بندی هایی تقسیم می شوند و در واقع چیستند؟

ابزارهای بازی در واقع نوعی تجهیزات هستند که کودک شما با استفاده از آن ها می تواند حس کنجکاوی را خود افزایش دهد که در دسته بندی های متنوع ای در بازار به فروش می رسند که هر کدام از آن ها با توجه به شکل و شمایل جذاب خود، برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما از میان تمامی اسباب بازی ها آن هایی که در منزل از آن ها استفاده می شود، شکل و شمایل بسیار جذابی دارند و می توانند به رشد کودک شما کمک قابل توجه ای بکنند که از محبوب ترین آن ها می توان به تشک بازی کودک، اسباب بازی، آویز تخت و کریر، جغجغه، تاب برقی، جامپر نوزاد، نی نی لای لای، کتاب حمام، استخر بادی، عروسک نوزاد، مبل بادی و... اشاره نمود و در ادامه می خواهیم اطلاعات کامل تری از این ابزار های بازی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

البته اگر به دنبال تهیه و خرید اسباب بازی مخصوص و منحصر به فرد برای کودک خود هستید می توانید به سایت madaraan مراجعه کنید.

آشنایی با تشک بازی کودک

تشک بازی یکی از ابزار های سرگرمی کودکان است که در طرح ها و رنگ های متفاوتی در بازار به فروش می رسد. این تشک در واقع متشکل از اسباب بازی های متنوعی می باشد که می تواند حواس کودک شما را به خود مشغول کند.

طراحی این تشکچه نیز بسیار زیبا بوده و از طاق هایی از جنس پلاستیک و یا چوب تشکیل شده است که عروسک ها و سایر ابزار های بازی به آن متصل شده اند.

آشنایی با انواع اسباب بازی های کودکانه

از دیگر ابزارهای بازی مناسب برای کودکان می توان به اسباب بازی ها اشاره نمود! اسباب بازی های کودک و نوزاد انواع مختلفی دارند که این انواع مختلف بر اساس رده سنی متناسب با سن آنها ساخته می شود که می توانند رشد قابل توجه ای بر کودک شما داشته باشند.

آشنایی با آویز تخت و کریر

آویز تخت و کریر نیز از دیگر اسباب بازی های منحصر به فرد و پرمصرف خانواده ها هستند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی فضای شاد و آرامش بخشی را برای کودک خود فراهم کنید. این نوع از آویزها در کنار تخت و سایر بخش های مختلف تخت قرار می گیرند و می توانند محیطی ایمن و آرامش بخش را برای کودک شما به ارمغان بیاورند.

آشنایی با جغجغه های مناسب برای نوزادان

نوزادان پس از تولد بسیار بهانه گیر هستند و سر و صدای زیادی از خود بروز می دهند! با توجه به این که پس از ۱ ماهگی کودک می تواند صدا و تصویر اطرافیان خود را تشخیص دهد، از این رو استفاده از جغجغه می تواند باعث سرگرم نمودن کودک و افزایش رشد ذهنی او داشته باشد. صدای جغجغه برای کودک در ابتدا تازگی دارد و او به صورت کامل توجه خود را معطوف آن می کند!

آشنایی با تاب برقی

تاب های برقی نیز از دیگر اسباب بازی های پرمصرف کودکان در منزل هستند که به شیوه ای خاص می توانند باعث افزایش میزان آرامش در کودک شما شده و حتی خوابی خوش و سبک را برای آن ها به ارنغان بیاورد. این دستگاه با استفاده از برق می تواند به صورت مصنوعی فرایند تاب خوردن را برای کودک شما ایجاد کند.

جامپر نوزاد یا روروئک‌ها

استفاده از روروئک‌ها یا همان جامپر ها به عنوان ابزاری مناسب برای راه افتادن کودکان در منزل، بیش از پیش کاربرد دارد. کودکان شما با استفاده از روروئک‌ها می توانند فرایند بهتری از راه رفتن را تجربه کنند که این موضوع در نهایت می تواند باعث تسریع در یادگیری فرایند راه رفتن برای آن ها باشد.

جمع بندی نهایی

ابزار های بازی کودکان در منزل تنها به مواردی که اشاره نمودیم، ختم نمی شود بلکه این ابزار ها در دسته بندی های متنوع و مختلفی در بازار موجود است که هر کدام از آن ها بر اساس ماهیت و همچنین شیوه اجرایی متفاوتی که در آن ها وجود دارد، می تواند به عنوان یک محصول ایده آل برای سلامت رشد کودک شما در نظر گرفته شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha