• یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99121007228
  • خبرنگار : 71536

اصولی: تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکلات شهرخودرو حل شود

اصولی: تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکلات شهرخودرو حل شود

احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی می گوید تمام مدیران خراسان تمام تلاششان را می کنند تا مشکلات شرکت مادر روی تیم شهرخودرو تاثیر نگذارد و امتیاز این باشگاه برای خراسان باشد.

به گزارش ایسنا، احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه افرادی که به من به عنوان نماینده هیات های استانی در هیات رئیسه فدراسیون رای دادند ممنونم و امیدوارم فضای مطلوبی در فدراسیون فوتبال شاهد باشیم و فرآیندها و روال کار  و فضای کار به گونه ای باشد که به خیر و صلاح فوتبال ملی باشد و ان‌شاءالله بتوانیم گام های موثری در این حوزه برداریم.

او ادامه داد: باید از مشکلات الان فدراسیون گردش کار دقیقی تهیه شود و ببینیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است و بعد در این موارد اظهار نظر کنیم. در جریان پرونده ویلموتس هستم اما از جزئیات حقوقی آن اطلاعی ندارم.

اصولی در خصوص جوانگرایی در فدراسیون فوتبال گفت: میانگین تعریف جوان گرایی افزایش داشته است و من با چهل و دو سال سن زیاد هم جوان نیستم و در دهه میانی هستم اما جوانگرایی می تواند فضایی را مهیا کند که نگاه های جدید، رویکرد های متفاوت و یک اقبال به روش‌های جدید در فدراسیون ایجاد شود.

او در خصوص وضعیت تیم فوتبال شهر خوردرو گفت: این تیم متعلق به مردم خراسان است و مدتی شرکت شهر خودرو عهده دار بود و من با آقای حمیداوی صحبت کردم و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم حل شود اما اگر نشود امیدواریم فرآیندی طی شود که اصل این تیم و امتیاز این تیم دچار مشکل نشود من هم به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان پیگیر هستم. ما در مجموعه مدیریت از استاندار تا سایر مدیران استان پشتیبانی و حمایت می کنیم. استاندار روز جمعه در تمرین تیم حاضر شدند و قوت قلبی به آنها دادند. همه تلاش می کنیم تا تیم آسیب نرسد و مشکلات شرکت مادر تاثیری روی باشگاه نگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha